Cell_v14 Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 jeg har kjøpt en Maxtor DiamondMax plus 9 80gb, har koblet den til og alt, starter windows, installerer drivere SER IKKE HARDDISKEN!!!
snoopafella Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 har du opprettet partisjon på den da?
Cell_v14 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Skrevet 27. september 2003 Hvordan gjør jeg det da??? jeg ser ikke hardisken på *min datamaskin* mappen engang
snoopafella Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 med et program som heter partition magic eller du kan gjøre det ved å boote på win-xp cd`en si at du skal installere windows og så opprette partisjon(er) der og så avbryte etter du har opprettet perisjon(er), re-boot på vanlig måte og formater via windows. ikke formater via win-xp cd`en for da vil den automatisk installere windows etterpå uten at du kan avbryte og du får 2 windows installasjoner.
Orjanp Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 control panel -> administrative tools -> computer managment -> diskmanagment. Der finner du den, og der kan du opprette partisjoner. Så må du vel reboote for så å formattere den. Trenger ikke win cd eller partition magic
Croyfer Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Storage -> Disk Management -> Partisjoner og Formater HDDen din ! Trenger ikke noe Windows-CD eller Partition Magic. :x
notarget Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Start -> Kjør -> %SystemRoot%system32compmgmt.msc /s Så velger du Diskbehandling -> Høyreklikk på disken din -> Formater
notarget Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Start -> Kjør -> %SystemRoot%system32compmgmt.msc /s Så velger du Diskbehandling -> Høyreklikk på disken din -> Formater
snoopafella Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Mye kjappere go mindre stress det ja. Da har jeg lært no nytt i dag også.(ser visst ut som alle kan dette trikset utenom meg) :oops:
Cell_v14 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Skrevet 27. september 2003 Hmm, jeg ser jo bare at den er på 32gb ikke 80gb!!! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå