Gå til innhold

Timeliste


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk jobb for en uke og arbeidsgiveren sa jeg skulle levere timeliste når jeg dro siste dagen. Så han kan registrere hvor mange timer jeg har jobbet. Noen som har erfaring med det?

 

Skal jeg bare lage ett excel ark og sende på email eller skal jeg skrive ut og gi personlig?

 

Setter pris på hjelp da uken snart er over (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei på deg.

 

Jeg kjenner naturligvis ikke arbeidsgiveren din, men min har et veldig avslappet forhold til timelister. Jeg leverer kun et ark hvor jeg har skrevet tid jeg har jobbet ink. antall timer. Dette må gjøres da regnskapet føres hos revisor, så det trenger ikke være noe veldig formelt. Sikkert enklere og smartere å føre det inn i et excel ark, printe det ut og signere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei på deg.

 

Jeg kjenner naturligvis ikke arbeidsgiveren din, men min har et veldig avslappet forhold til timelister. Jeg leverer kun et ark hvor jeg har skrevet tid jeg har jobbet ink. antall timer. Dette må gjøres da regnskapet føres hos revisor, så det trenger ikke være noe veldig formelt. Sikkert enklere og smartere å føre det inn i et excel ark, printe det ut og signere.

 

Takk, da skriver jeg på excel ark (:

 

Takk igjen for raskt svar! :w00t:

Lenke til kommentar

Hos oss hadde lønnsansvarlig dødd om hun hadde fått et håndskrevet ark, eller et regneark for den saks skyld. Før skulle det føres på kompliserte skjema som ingen klarte å fylle ut riktig, nå føres alt via mintimeliste.no

 

Du bør altså høre med arbeidsgiver.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Hos oss hadde lønnsansvarlig dødd om hun hadde fått et håndskrevet ark, eller et regneark for den saks skyld. Før skulle det føres på kompliserte skjema som ingen klarte å fylle ut riktig, nå føres alt via mintimeliste.no

 

Du bør altså høre med arbeidsgiver.

 

Regner med at dette er veldig avhegig av hvilken bedrift og bransje du har jobbet i. Det lureste vil være, som nevnt av Phileas Fogg, å høre med arbeidgiver eller personen med økonomisk ansvar hvis du er usikker.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en excelmal med kolonner for dato, fra tidspunkt, til tidspunkt, arbeidsoppgave og en eventuell kommentar. Hvis du ikke har fått en egen mal du skal bruke eller noen annen nærmere beskjed, er det viktigste at det er mulig å forstå når du har jobbet og hvor mye lønn du skal ha ut fra timelista du skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...