Gå til innhold

? iPhone er den dårligste telefonen vi har hatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC ONE X! HTC funke altid :D

 

Så absolutt ikke.

Både jeg og en bekjent har HTC One X, begge er like fulle av feil.

 

Har hatt min telefon inne på reparasjon for å fikse GPS som plutselig døde og telefonen mister dekning hele tiden. Nå kan jeg ikke sende inn lengre pga. custom rom, men det blir nok en billigtelefon neste gang. Hele greia med kraftige smarttelefoner gir ikke mening i grunn.

 

Kraftig maskinvare er artig i en uke, slik at man får testet nye spill og tøffet seg for venner med benchmarks, men den blir til slutt bare brukt for tekstmeldinger og samtaler. Kunne like gjerne hatt en murstein.

Lenke til kommentar

Nei Apple er ikke kjent for å bry seg om kundene sine og svarer konsekvent ikke på kritikk, for de vet de er best, og de funker jo stort sett for alle andre.

Ignorans er den beste beste måten å synke skipet sitt, så her må Apple ta grep. Selvsagt kan man ikke svare alle og gjør om ssoftware/hardware fordi KTV Group klager. Men å bare si "det er ikke et problem" hører de ikke på kunden sine.

Men så lenge Appple har menigheten sin vil de selge mange mobiler og opprettholde systemet sitt. Personlig syntes jeg I5 var mildt sagt dritkjedelig og derfor forventer jeg store ting med I6. 5S er uinteressant. Apple er dritgod på å sette standard, men det begynner å bli en stund siden....

 

Dette er svar som grenser til pølsevev.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...