Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Hei, jeg har i det siste hatt gulaktig bløt bæsj. Ikke diarebløt, men forholdsvis bløt. I dag hadde jeg oransje bæsj. Det såg ut som om den hadde stivnet fett i tacokrydderfarger(oransje tacokrydder) i avlange klumper festet på seg. Og bæsjen var SVÆR(bredde og lengde)! Iallefall større enn det jeg bruker å ha. Det oransje så ikke ut som blod i det hele tatt. Hva kan dette være? Jeg åt kylling og ris til middag i går, og graut på laurdag.
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Forfatter Skrevet 5. august 2013 Dette er ikke et trollinnlegg om det er det du hinter til. Jeg snakker ikke knall gul bæsj, men gul/grønnaktig.
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Forfatter Skrevet 5. august 2013 Jeg har flyttet, skifter fastlege, og ingen ledige timer på en stund med mindre det er akutt.
Skandinav Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Absolutt ingen grunn til panikk. Avføringen endrer både form og farve konstant. Du trenger ikke å oppsøke lege. Det er bare noen få tegn ved avføringen som gjør at du umiddelbart skal oppsøke lege, f.eks: Friskt rødt blod i avføringen, helt svart avføring, helt grå/vit avføring, slimete avføring i kombinasjon med smerter og langvarig vanntynn diare.
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Forfatter Skrevet 16. november 2013 Nå er det tre måneder siden jeg postet dette innlegget. Og jeg spurte om dette når jeg var innom legen for en annen grunn. Det kunne være for eksempel laktoseintoleranse. Men hverken jeg eller legen gidder å bry oss om det. Vi er for badass. Vi liker melkl.
TheHawk Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Si det til tarmene dine når du kan risikere å få utlagt tarm i voksen alder fordi du ikke tol hensyn.
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Jeg hadde utlagt tarm et år. Det er ekstremt kjipt.
Skandinav Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 (endret) Nå er det tre måneder siden jeg postet dette innlegget. Og jeg spurte om dette når jeg var innom legen for en annen grunn. Dæven, det såg jeg ikke. Sorry for necroposting. Endret 16. november 2013 av TOMpsy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå