Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Diverse spørsmål om tung MC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, gammel tråd dette nå, men ja, er vel et år siden jeg kjøpte meg en V-Star 1300 (XVS 1300) og har allerede kjørt 20.000km. på uttallige turer. :)

Hvordan synes du den er å kjøre på langturer da? Regner selvsagt med du liker den med 20000km siste året, men... ;)

 

Har liksom aldri blitt venner med customsyklene selv, men ser jo denne har lavt styre og mer avslappet sittestilling. Følte meg alltid mer sliten med custom enn sportstourer, men jeg er muligens bare snålt designa.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med sykkelen og jeg har også prøvd flere andre sykler. Alt fra GSX650F til Triumph Explorer 1200 etc. og min sykkel er mye bedre å kjøre med tanke på sittekomfort. GSX'en er så klart overlegen på svingete veier og Exploreren har litt fra begge sider.

 

Men det er mye smak og behag og vi er alle forskjellige så selv om JEG liker V-Star'en så bør jo ikek andrew gjøre det.

 

Bor du i nærheten så skal du få prøve den en liten runde :)

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med sykkelen og jeg har også prøvd flere andre sykler. Alt fra GSX650F til Triumph Explorer 1200 etc. og min sykkel er mye bedre å kjøre med tanke på sittekomfort. GSX'en er så klart overlegen på svingete veier og Exploreren har litt fra begge sider.

 

Men det er mye smak og behag og vi er alle forskjellige så selv om JEG liker V-Star'en så bør jo ikek andrew gjøre det.

 

Bor du i nærheten så skal du få prøve den en liten runde :)

Takk for tilbudet. Synd du neppe bor i Møre og romsdal. :-)

Gsx600f var faktisk min første sykkel, en 95modell for snart 20 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...