Gå til innhold

AMD retter på det største problemet med CrossFireX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sent? Driveren ble lagt ut 1.8 om ikke tidligere.

Kanskje dere får testet dette i nær fremtid, for å se om det faktisk ble bedre?

 

Reger

Skrevet

"bildet river" ??? Og det betyr ? Noen som ukritisk har tatt i bruk Google translate her ?

 

Såkalt Micro-stuttering.

Bildet river gir en grei forklaring føler jeg men det er forståelig at man foretrekker Micro-stuttering siden det er et velkjent og brukt begrep.

Skrevet

Men har ikke microstuttering vært et problem helt siden crossfire ble født? Er dette en fix for fremtiden, eller er det kun optimalisering for dagens grafikkort?

Skrevet

Riving=Tearing, og tearing er ikke det samme som microstuttering.

 

Er du sikker?

Utifra artiklene jeg har lest så skal det være det samme, siden jeg selv ikke har opplevd det så skal jeg ikke stille meg alt for skråsikkert til det men henviser til denne fra hexus

Skrevet

Tearing kan man se på et stillbilde. Microstuttering kan man (naturligvis) ikke se på et stillbilde da det er ujevne pauser i bildet.

  • Liker 1
Skrevet

Interesant å se at det kun er DirectX 10 og 11 spill som kjører på et oppsett med enkel skjerm som er støttet nå i første omgang.

 

Det er jo i Eyefinity oppsett at man virkelig trenger flere GPU'er koblet sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...