DraZeN Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Vil jeg merke forskjell på en 120 gb 8mb cache disk fra wdc eller seagate på ytelse , bortsett fra i benchmarking ???
Simen1 Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Vil jeg merke forskjell på en 120 gb 8mb cache disk fra wdc eller seagate på ytelse , bortsett fra i benchmarking ??? Nei, det tviler jeg sterkt på. Sjekk sammanligninger av benchmarks hos www.storagereview.com for å se forskjellen i de programmene du bruker. Tviler sterkt på at du merker noe.
DraZeN Skrevet 27. september 2003 Forfatter Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ???
Simen1 Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ??? Jepp, kombinering av flere harddisker går helt fint. Jeg har selv hadd både 3 og 4 forskjellige disker i en og samme PC. (Unntaket er hvis du skal kjøre diskene i RAID, da _kan_ det bli litt kluss)
Croyfer Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ??? Ja det sa æg jo tel dæg i går FFS !
DraZeN Skrevet 27. september 2003 Forfatter Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ??? Ja det sa æg jo tel dæg i går FFS ! Stfu hairy boy , ellers skyt æ dæ Neida , btw , takk for at du ordna mæ bf og alt *kosepåspillene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå