Gå til innhold

Min sjef vil ha samtale med meg om 3 uker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med deg, men jeg gidder ikke å gå rundt og lurer på hva det er!!! Han kunne jo vente å nevne til han kommer tilbake!! Jobber i firmaet 14 år. Vet ikke hvilken klage han snakke om?

 

Har opplevd liknende tilfeller selv.De har kalt inn til møte, men er svært sparsommelig med å fortelle hva møtet dreier seg om før det kommer.

Lurer litt på om de selv forstår, hvor mye frustrasjon og engstlighet sånt oppførsel fører med seg for den som er innkalt.

 

Sjefen din er et kjøtthue som ikke venter med dette til han er tilbake fra ferie, nå må du vente i ukesvis før du finner utav dette.

Lenke til kommentar

Jeg synes du er svært engstelig her og over-analyserer. Nå er jeg en smule drama-queen, så har en viss forståelse.

Det kan virke som at sjefen din har vært litt lite sensitiv her. Det er jeg enig i, spesiellt siden han sannsynligvis burde kjenne deg. Men hans verden dreier ikke om deg. Dette var kanskje rett og slett ubetenskomt. "Jeg skal på ferie, hva må få gjort før ferien? Og hva kan jeg glemme under ferien?" "Ja, stemmer, jeg må følge opp den fillesaken." -> *sende mail*

 

Jeg kan gjøre den feilen selv, sende en mail som en reminder for meg selv. Dersom mottaker ikke svarer meg eller følger opp saken anser jeg saken som ferdig.

 

Jeg ville ringt sjefen i ferien, men det er strengt tatt ikke korrekt måte. Vi er derimot svært uformelle, og vet sjefen ville satt pris på det dersom han eller hun forårsaket uro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...