Gå til innhold

Arg.. Halo skuffer på pc


Anbefalte innlegg

Hadde liksom hørt så mye fint om dette spillet osv... at det skulle bli så mye flottere på pc med 1600*1200 oppløsning. Men spørsmålet mitt er: hvordan i f*** er det mulig å spille Halo PC i 1600*1200 med bra grafikk.. Det hakker som bare juling her (nei.. spiller ikke beta) i 1024*768 med et meste av innstillinger av. Kjører på en p4 2,6Ghz, 1024ram og radeon 9800pro. Hva slags pc skal du ha for å få bra grafikk.. og ikke minst: ingen co-op multi.. glad jeg sparte med de penga der gitt :grumpy:

 

sukk.. *skuffet*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde liksom hørt så mye fint om dette spillet osv... at det skulle bli så mye flottere på pc  

med 1600*1200 oppløsning. Men spørsmålet mitt er: hvordan i f*** er det mulig å  

spille Halo PC i 1600*1200 med bra grafikk.. Det hakker som bare juling her (nei.. spiller ikke beta)

i 1024*768 med det meste av innstillinger av. Kjører på en p4 2,6Ghz, 1024ram

og radeon 9800pro. Hva slags pc skal du ha for å få bra grafikk.. og ikke minst:  

ingen co-op multi.. glad jeg sparte med de penga der gitt  :grumpy:

 

sukk.. *skuffet*

 

Altså.. du har ikke beta, men du sier: "glad jeg sparte med de penga der gitt" .. Uff, the dark side is strong in you young one..

Lenke til kommentar
Hadde liksom hørt så mye fint om dette spillet osv... at det skulle bli så mye flottere på pc  

med 1600*1200 oppløsning. Men spørsmålet mitt er: hvordan i f*** er det mulig å  

spille Halo PC i 1600*1200 med bra grafikk.. Det hakker som bare juling her (nei.. spiller ikke beta)

i 1024*768 med det meste av innstillinger av. Kjører på en p4 2,6Ghz, 1024ram

og radeon 9800pro. Hva slags pc skal du ha for å få bra grafikk.. og ikke minst:  

ingen co-op multi.. glad jeg sparte med de penga der gitt  :grumpy:

 

sukk.. *skuffet*

 

Altså.. du har ikke beta, men du sier: "glad jeg sparte med de penga der gitt" .. Uff, the dark side is strong in you young one..

 

Kan jo være han mente det som ironi ? Vet ikke jeg, men kan oppfattes som ironi og, ettersom han viser sur "smiley" etter den kommentaren... Hvis ikke er jeg enig med Outlook.

 

Edit : Så at jeg hadde feil, men kunne ha blitt mistolket. :shrug:

Lenke til kommentar
Altså.. du har ikke beta, men du sier: "glad jeg sparte med de penga der gitt" .. Uff, the dark side is strong in you young one..

 

Mener å ha sett en Halo (not beta) - FLT.iso liggende ute på InterNettet.

 

Stemmer det! For de som vil, er det ikke store problemer å få tak i det.. Sett det opptil flere steder..

Lenke til kommentar
Altså.. du har ikke beta, men du sier: "glad jeg sparte med de penga der gitt" .. Uff, the dark side is strong in you young one..

 

Mener å ha sett en Halo (not beta) - FLT.iso liggende ute på InterNettet.

 

Var egentlig ikke det jeg mente, selv om det kan se slikt ut. Det jeg mente var at han snakket om "warez" aka "ulovlige" greier, som egentlig ikke har noe her å gjøre..

Lenke til kommentar
Hadde liksom hørt så mye fint om dette spillet osv... at det skulle bli så mye flottere på pc

med 1600*1200 oppløsning. Men spørsmålet mitt er: hvordan i f*** er det mulig å

spille Halo PC i 1600*1200 med bra grafikk.. Det hakker som bare juling her (nei.. spiller ikke beta)

i 1024*768 med det meste av innstillinger av. Kjører på en p4 2,6Ghz, 1024ram

og radeon 9800pro. Hva slags pc skal du ha for å få bra grafikk.. og ikke minst:

ingen co-op multi.. glad jeg sparte med de penga der gitt :grumpy:

 

sukk.. *skuffet*

 

Kjør uten FSAA, det tvinger spillet ned på knærne og det virker som spillet ikke bruker AA selv om man tvinger det via driveren. Skru også av "specular" i video options, det hjelper også en god del.

Lenke til kommentar

Mener å ha sett en Halo (not beta) - FLT.iso liggende ute på InterNettet.

 

Ja. Uten å gå nærmere inn på hvordan, hvorfor og hvorfra så testet jeg en ikke beta versjon i går.

 

Ble positivt overrasket. Liker egentlig ikke Halo på Xbox (har vel kanskje noe med at jeg ikke er begeistret med FPS's på konsoll) men dette var faktisk litt gøy. Spiller det bare på gøy, ikke for å fragge mest mulig og da betyr ikke antall FPS så mye.

Har XP1800@2000, bra minneinnstillinger på PC2700 og bra klokket Radeon 9500 Pro.

Hadde vel rundt 25 FPS i 800*600 med det meste av innstillinger slått av.

 

Husk at konsoll bare er 640*480 på en stor TV.

Lenke til kommentar

La meg si det sånn, gameplayet gikk rett i dass etter at du støter på 'the flood'. Makan til tullball skal du lete lenge etter.

Man må vade seg igjennom endeløse levler fyllt med ekle "ballongmonstre" som går i lufta når du skyter på dem(POPP POPP). GJESSSP!

Jeg måtte virkelig tvinge meg selv til å runde det spillet, for en skuffelse. :shrug:

Lenke til kommentar
Hadde liksom hørt så mye fint om dette spillet osv... at det skulle bli så mye flottere på pc  

med 1600*1200 oppløsning. Men spørsmålet mitt er: hvordan i f*** er det mulig å  

spille Halo PC i 1600*1200 med bra grafikk.. Det hakker som bare juling her (nei.. spiller ikke beta)

i 1024*768 med det meste av innstillinger av. Kjører på en p4 2,6Ghz, 1024ram

og radeon 9800pro. Hva slags pc skal du ha for å få bra grafikk..

 

kjører i 1024*768 med alt på, flyter helt fint. Men 1600*1200 var "umulig"... :(

 

amd 2700+ og 9800pro + ddr 400 768Mb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...