Gå til innhold

Suppleringsopptaket 29. juli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte samordnaopptak for litt siden og de sa at de holder på, og man skulle enten få svar i kveld eller i morgen.

Skrevet

Siden min er oppdatert fra saksbehandler ved 13-14 tiden i dag, men ingen endring... Håper fremdeles på at ting kan skje!

Skrevet

Ved hovedopptaket fikk jeg sms noen dager etterpå om at det var klart, så skulle ikke forundre meg om det generelt er mye problemer hos dem... Du er sikkert ikke den eneste :) Ender jo med at man bare sitter og venter og sjekker søknaden sin hvert 5 min!

Skrevet

Ringte samordnaopptak for litt siden og de sa at de holder på, og man skulle enten få svar i kveld eller i morgen.

I morgen? Syns i det minste at de burde klare å overholde fristene sine. 29.juli er seint nok fra før....

Skrevet

Står inne på "Status" i tabellen, men har ikke blitt oppdatert noen ny poenggrense.. Hmm...

Får alle svar samtidig?

Skrevet

Får alle svar samtidig?

Må innrømme at jeg egentlig ikke har peiling, men tror alt legges ut fortløpende etter hvert som det er klart. Fikk inntrykk av det i fjor i hvert fall.

Skrevet

Her skjer det lite, bare litt rokkering i ventelistene, noe som har skjedd egentlig hver dag.

Samme hos meg. Begynner å tro at suppleringsopptak er noe tull.

Skrevet

Samme hos meg. Begynner å tro at suppleringsopptak er noe tull.

Håper ivertfall de skriver noe når opptaket er kjørt, slik at en faktisk vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...