Gå til innhold

Mod i særklasse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne moden her, et helt vannvittig bra prosjekt som det står sinnsykt stor respakt av!

Et bilde:

alumicoat%20048.jpg

ALT er "custom made"! :o

-Håper den ikke har vært tatt opp før!

EDIT: Skriveleif!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg først så dette tenkte jeg gjesp "ennå en med vektortegning, og en pappa som jobber i et XX million verksted" Men når jeg så at alle hullene var håndlaget ble jeg skikkelig imponert :o

Skrevet

Vanvittig stilig!

Skulle hatt en større skjerm though.. og en mulighet for å skru av lyset i bordet(pcen, "kabinettet") når han bruker pcen da, sikkert vanvittig plagsomt å ha en diger lyskilde rett under skjermen lissom... :woot:

Skrevet

Bilsete kontorstol hmmm fra hvilken bil...Vet jeg har sittet i sånn, men husker ikke hvilken bil...*klør seg i hodet*

Rimelig bra det derre ja, kunne ikke gjort det no bedre ihvertfall. Kosekrok aktig hehe :)

Skrevet
Bilsete kontorstol hmmm fra hvilken bil...Vet jeg har sittet i sånn, men husker ikke hvilken bil...*klør seg i hodet*

Operation: Integration Alumicoat, has to have a modded chair so here's a few pics the chair from a 1990' Pontiac, has arm rests on both sides.

Og der var svaret, sto ved det første bilde av stolen :D

Skulle hatt noe sånt.

Skrevet

Var jeg han, skulle jeg investert i en større skjerm. Så ikke så altfor stor ut, hvertfall ikke med den avstanden han han til den.. :roll:

Kanskje han skulle heller hatt en 20" LCD skjerm. Da hadde hele opplegget vært perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...