Gå til innhold

Trenger man nettilkobling på Xbox 360?


millemia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Nei, du trenger ikke Internett for å spille enspiller spill.

Men hvorfor ikke vente noen måneder på neste generasjons konsoller? Dem sier at de skal komme ut i november / desember i år.

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke Internett for å spille enspiller spill.

Men hvorfor ikke vente noen måneder på neste generasjons konsoller? Dem sier at de skal komme ut i november / desember i år.

 

Ok nice. Jeg tenkte kanskje man trengte internett når man "laget profil" for første gang eller noe. Jeg MÅ spille GTA V på releasedagen :) Vil man kunne spille 360 spill på den nye konsollen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du trenger ikke Internett i hele tatt :)

 

Dessverre så kan vi ikke spille Xbox 360 spill på den nye Xbox One konsollen, heller ikke Playstation 3 spill på Playstation 4 konsollen :/

 

Edit: Fixed!

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Du trenger nok Internett for å lage selve profilen, men etter at du har installert spillene du skal spille, så trenger du ikke Internett.

 

Dessverre så kan vi ikke spille Xbox 360 spill på den nye Xbox One konsollen, heller ikke Playstation 3 spill på Playstation 4 konsollen :/

 

 

Så jeg trenger altså internett? hmm.. For uten profil kan jeg ikke save i spill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du trenger nok Internett for å lage selve profilen, men etter at du har installert spillene du skal spille, så trenger du ikke Internett.

 

Har man ikke peiling, holder man kjeft. Det er fult mulig å lage en offline-konto på X360. X360 har ikke noe krav for internett, og fungerer helt normalt selv om man er fullstendig offline.

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du trenger nok Internett for å lage selve profilen, men etter at du har installert spillene du skal spille, så trenger du ikke Internett.

 

Dessverre så kan vi ikke spille Xbox 360 spill på den nye Xbox One konsollen, heller ikke Playstation 3 spill på Playstation 4 konsollen :/

 

Xbox 360 krever ikke nettilgang i det hele tatt. Profilen kan opprettes mens man er frakobles.

 

Xbox One blir å kreve nettilgang den første gangen du starter den opp, deretter vil den fungere som Xbox 360 gjør i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

jeg har vært borti på X360 at spill har krevd at jeg oppdaterer den for å få spille spillet. - Nå er riktignok dette en god stund siden, så det er ikke sikkert det er noe problem på en ny/oppdatert ...

Spilloppdateringer kan man velge å avslå, man må bare spille videre offline. For en manskin som er offline er det uansett en ikke-sak, da den ikke kan sjekke om det finnes oppdateringer å laste ned fordi den ikke er koblet til nettet. Spillet starter bare som normalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilloppdateringer kan man velge å avslå, man må bare spille videre offline. For en manskin som er offline er det uansett en ikke-sak, da den ikke kan sjekke om det finnes oppdateringer å laste ned fordi den ikke er koblet til nettet. Spillet starter bare som normalt.

 

Hm, nei - dette var en xbox som ikke var koblet til nettet - jeg måtte koble den til og oppdatere til en nyere versjon for å få lov å installerer det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Trådstarter spør om maskinen krever nettkobling, noe den ikke gjør. Oppdateringen du snakker om installeres fra selve spilldisken, dette er helt vanlig for maskiner som ikke er på nett.

Lenke til kommentar

Hm, nei - dette var en xbox som ikke var koblet til nettet - jeg måtte koble den til og oppdatere til en nyere versjon for å få lov å installerer det.

 

Da må oppdateringen installeres fra disken. Det er ingen spill til Xbox 360 som per dags dato krever at man kobler seg til nettet og laster ned oppdateringen.

Lenke til kommentar

Spørs veldig på spillet. Som f.eks BF3 har en kriseræva singleplayer og en knall multiplayer, mens andre spill igjen like gjerne kunne kuttet multiplayer-delen helt og kun fokusert på singleplayerdelen.

 

Sporer tråden litt av her og det er ikke for å gå etter akkurat din mening, men den er ganske lik det folk mener generelt om BF3 sin singleplayer og det jeg lurer på er: Hvorfor syns folk dette?

 

Jeg spilte BF3 på 360 og syns faktisk singleplayern var knallbra. Den var kort og hadde en veldig tam slutt, men flate så kampene var spennende og så nydelig spillet så ut (jepp PC versjon griser det sikkert, men i sammenligning med andre konsollspill). Det føltes mer ekte og mindre overdrevet ut enn de fleste CoD singleplayerne.

 

Jeg likte at det dukket opp panserede kjøretøy av og til og tvang deg til å ikke bare storme frem. Brettene var store og det brettet hvor du først slåss deg gjennom litt tett skogkriging for så å nå bakketoppen og se russerne lande i tusenvis med fallskjermsoldater var bare episk! Etterfulgt at man blir jaktet på av et jagerfly som sveiper frem og tilbake!

 

Flybrettet med hele pre-flight checken på hangarskipet syns jeg også var knall!

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...