Gå til innhold

Ekte sverd?


Anbefalte innlegg

Det finnes "ekte" sverd som jeg har, og fake sverd som sånne kinesere har rippa fra united cutlery (produsenten med tillatelse) Sånne fake kan du finne på QXL... men jeg anbefaller at disse ikke blir kjøpt...
Kanskje det bare er meg, men ettersom LotR ikke er en sann historie er det vel ingen som kan si de produserer "ekte" LotR-sverd, være seg USA eller Kina.

 

Dessuten er det vel samme produsent, med forskjellige leverandører.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes "ekte" sverd som jeg har, og fake sverd som sånne kinesere har rippa fra united cutlery (produsenten med tillatelse) Sånne fake kan du finne på QXL... men jeg anbefaller at disse ikke blir kjøpt...
Kanskje det bare er meg, men ettersom LotR ikke er en sann historie er det vel ingen som kan si de produserer "ekte" LotR-sverd, være seg USA eller Kina.

 

Dessuten er det vel samme produsent, med forskjellige leverandører.

La oss ta the matrix som et eksempel... det går ann å eie en orginal matrix mobil... også er det sikkert noen leketøysbutikker som selger sånne lekemobiler (fake)... Men hvis jeg ikke tar feil, så er ikke the matrix ekte?

Lenke til kommentar
La oss ta the matrix som et eksempel... det går ann å eie en orginal matrix mobil... også er det sikkert noen leketøysbutikker som selger sånne lekemobiler (fake)... Men hvis jeg ikke tar feil, så er ikke the matrix ekte?
En ekte Matrix-mobil? Tenker du på en Nokia 9110 (?) eller en Samsung? Jeg vil ikke kalle en Toyota Supra en ekte "Fast and the furious"-bil, men en ekte Toyota...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...