Gå til innhold

Ekte sverd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har kjøpt et ekte lotr-sverd?

Var på arms of valor å kikka men er litt usikker på kvaliteten...

Har jævli lyst på arwen sverdet, men faller det sammen etter noen timer...

Eller er det BRA kvalitet....

 

 

LOL.. kommer ann på hva du har tenkt å bruke det til. Nei, jeg tviler på at du kan fekte med lillebroren din.

Lenke til kommentar

Hva med de andre sverdene?? hva tro dere om kvaliteten der?

 

Her er det som står om dem..

 

Gen2 Steel to Steel© Swords - made of 3/16" high carbon spring steel with a full hefty tang. The pommels and cross guards are made from polished solid steel or brass. These swords have been thoroughly tested in both cutting 2"x4" wood boards and in live steel combat (hit blade on blade) without breaking or bending!

 

Windlass Steelcrafts Battle-Ready Swords - Windlass Swords are forged from high quality, high carbon spring steel, tempered with the latest, most technologically advanced heat treating process available. These authentic sword replicas are made as well as or better than the originals. They look, feel, flex, and balance like the originals. All of these swords will stand up to swordplay, both stage combat and reenactments.

 

Valiant Armory Battle-Ready Swords - designed to withstand the rigors of re-enactment, at the same time displaying the aesthetic qualities demanded by the collector. Blades are of high carbon spring steel, for strength and authenticity. The guards and handle fittings are of solid brass or steel.

 

Marto Stainless Steel Decorative Swords - crafted of stainless steel by Marto in Toledo Spain. Stainless steel will not rust and does not require any care.

 

Som dere ser er det 4 typer...

Lenke til kommentar

Har LOTR sverd...

 

Har sword of the witchking

 

bilde

bilde til

 

Fikk det for rundt 1400kr fra [email protected] Høres veldig userriøst ut, men må være noen av de mest serriøse privat personene jeg kjenner...

 

Det er noen nordmenn som er i USA som kjøper for amerikanske priser, sender til norge som gave så du slipper moms...

 

Sverdet jeg fikk for 1400kr totalt etter porto, koster 3000kr hvis jeg skulle kjøpe i butikken neddi byen...

 

Jeg har slått sverdet i taket og døra mange ganger, og kan skryte at det ikke er en eneste ripe på den for det... Betong taket derimot... :(

Lenke til kommentar
Er det noen som har kjøpt et ekte lotr-sverd?
Er det bare hos meg det skurrer litt? Ekte og LOTR i samme setning? Har du noensinne sett en ekte hobbit? Eller valar? Eller alv? Kanskje ekte Mithril?

 

Jeg tror du skal jobbe lenge for å få tak i et ekte LOTR-sverd.

 

Det finnes "ekte" sverd som jeg har, og fake sverd som sånne kinesere har rippa fra united cutlery (produsenten med tillatelse) Sånne fake kan du finne på QXL... men jeg anbefaller at disse ikke blir kjøpt...

 

Sverdet som Sparks referer til tror jeg koster rundt 1200kr etter porto (fed ex)

 

Har ikke noe imot rustfritt stål... dette er en positiv ting etter som en ikke er det ultimate sverd fan og ikke bruker hele dagen sin på å pusse sverdet sitt med kløver olje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...