Gå til innhold

Maskinen rebooter før windows


Pimp Lotion2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bisoen min fungerer heller ikke helt ordentlig

tror faktisk ikke jeg har noen

 

skrivebordet er rett under skjermen og forsvinner heldigvis ikke oftere enn et par ganger om dagen.

 

i ditt tilfelle er det mulig at kemnerkammeret har tatt kvelden i tillegg til at surstofftappen er tett. jeg vil anbefale å gjøre noe med denne situasjonen. regner med at de fleste vet hva som må gjøres når kemnerkammeret er tett og surstofftappen har tatt kvelden.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
PRØVER FOLK OG VÆRE VELDIG MORSOMME HER!!!!!!!!  :evil:  :evil:

 

 

Kommaregler er fine saker...

 

Å gå.

Å spise.

Å spise OG Å gå er ikke det samme.

Jeg går OG spiser.

Jeg liker Å spise pizza mens jeg går OG kjører over andre mennesker med traktor.

Han OG henne.

De går OG spiser.

Å lære Per Å lese er tregt OG vanskelig.

 

 

PS: Denne posten er ikke rettet mot bestemte personer, men er derimot ment som generell opplysning til alle som, etter å ha lest dette, finner ut at de ikke har helt taket på å/og-regler.

Lenke til kommentar

:roll:

 

Posten stenges pga flere nærmest idiotiske innlegg, slik "mini" flaming skal vi IKKE ha på forumet vårt.

:grumpy:

 

Trådstarter ber om hjelp, siden flere av dere åpenbart ikke har anelse om hva dere snakker om så får dere la være å svare.

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.  

 

Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet".

 

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...