Gå til innhold

Ubuntu Edge - Pre Order Now!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj, ny oppdatering allerede: "we’re fixing the price of the Ubuntu Edge at $695! No limited quantities, no more price changes. You wanted a more affordable Edge, and now you’ve got it."

Og husk dette: "There will be no further price reductions, and we must reiterate that the Ubuntu Edge is exclusive to Indiegogo. It will not be available to buy anywhere outside of this campaign, even at launch."

Nå er det bare og hive seg på. :-)

Lenke til kommentar

Har bestilt en selv for lenge siden men vurderer å ta et par til bare for å hjelpe til med å kanskje nå målet.

Hmm, "its only money after all"? Kanskje man skulle gjøre det?

Hvordan blir det hvis man bestiller flere telefoner, er det en shippingkost per telefon, eller?

Lenke til kommentar

Hmm, "its only money after all"? Kanskje man skulle gjøre det?

Hvordan blir det hvis man bestiller flere telefoner, er det en shippingkost per telefon, eller?

Vet ikke hvordan det blir med shippingkostnader. Jeg ville uansett sendt mine andre telefoner til en kompis i UK så er jeg i det minste sikker på å slippe toll og moms. Men de skriver jo at produktet inkluderer VAT for UK til oppgitt pris så jeg er ikke helt sikker på om vi må betale moms og toll for å motta her i Norge, er uansett en dyr gambling så derfor vurderer jeg å bare sende til kjentsfolk i utlandet i stedet.

Endret av valen
Lenke til kommentar

Den tredje crowdfunding-rekorden faktisk.

 

- Raskeste til 2 M$

- Mest penger på 24t: 3,45 M$

- Mest penger alt i alt 10,34 M$ (fortsatt økende og 6 dager igjen)

 

Målet ser temmelig fjernt ut nå, men jeg tror det hele tiden var planen.

 

  • Urealistisk høyt mål (32 millioner dollar, over 3 ganger den tidligere crowdfunding-rekorden)
  • Uvanlig lang leveringstid (mai 2014, folk vil gjerne hatt den levert i går)
  • Uklare spesifikasjoner både på maskinvaresiden (prosessor, kamera, batteritid) og programvaresiden (første av sitt slag på markedet gir en del usikkerhet)
  • At Canonical aldri hadde til hensikt å nå målet. De ville først og fremst teste markedet for å se om det har noe for seg å legge mer ressurser i utvikling av Ubuntu touch. Hadde crowdfundingen endt med lommerusk kunne de avsluttet prosjektet og bruke de pengene på Ubuntu. Til nå har de slått hele tre corwdfunding-rekorder, så noe har de definitivt gjort riktig.

Jeg venter bare i spenning på flere Ubuntu touch-telefoner, kortere leveringstid osv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...