Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating, ikke lett følelsesmessig... når jeg bør gi opp en date....


Anbefalte innlegg

Jeg har nå tatt mot til meg, og møtte en fyr , gikk en tur forrige uke. Og det gikk veldig fint. Jeg møtte han igjen, og vi hadde en middagsdate, og så havnet vi dit jeg tenkte å vente med.... altså i sengen sammen.... Er det for kjappt kanskje... eller ikke... Jeg likte han på alle måter da... derfor tok jeg sjansen på det. Han sa at han kunne kanskje møte meg igjen på onsdag, og nå er jeg veldig redd for at han ikke vil... siden han sa kanskje....Og da jeg gikk ga han meg kun et kyss på kinnet og sa hadet.. Jeg overanalyserer jo alt.... Men jeg prøver fortsatt å finne ut..... Sendte han en melding i sted der jeg skrev at jeg håpet at han ville møte meg onsdagen. Jeg er bare livredd for at når jeg liker en mann så går det shittt.... Jeg føler jeg fallt for mye for han allerede.... Noen som kjenner igjen samme redselen i en slik dateprosess? Altså at man overanalyserer alt? Jeg føler at jeg legger for mye i denne datingen og... Jeg holder meg også kun til en om gangen. Holder meg til dette helt til jeg forstår at han ikke vil møte meg igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja , kanskje det er lurt..... For akkurat nå er det helt pyton..... jeg sitter liksom bare å venter på hva som skjer mellom meg og han her...... Men jeg er fryktelig interessert i han her, derfor er jeg redd å slå meg ut på dateren før jeg får det avklart... ifrykt for å miste fyren hvis han er interessert.... Dette er ikke lett prosess, og er godt med tips om hvordan jeg skal gjøre dette. :) Jeg levde i forhold siden jeg var tenåring til jeg var godt voksen så er uvant med dating.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...