Gå til innhold

iPhone 4s-bytte nettverkskort?


Anbefalte innlegg

Hei,

Har en iPhone 4s, så vidt jeg har forstått sitter det et 2,4Ghz nettverkskort i denne ....?

Har veldig mange forstyrrelser på denne frekvensen her jeg bor slik at det eneste som fungerer stabilt er 5 GHz. Er det mulig for meg og oppgradere mitt nettverkskort til 5Ghz?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke æøå eller andre spesialtegn (inkludert mellomrom) i passordet til det trådløse nettverket? iDingser er ikke så glade i dette, noen ganger fungerer det fint, mens andre ganger ikke.

 

Du kan også google den nye routeren din + iphone og se om det er flere som sliter med det.

 

Prøv også å bytte kanal på det trådløse nettverket, selv om du kanskje er på en kanal med lite støy.

Lenke til kommentar

Bare for å bekrefte det andre sier over her, du kan ikke bytte "nettverskort" i en iPhone. Det finnes ingenting å bytte ut.

 

Her er hvordan hovedkortet ser ut, alt er loddet på plass: http://images.anandtech.com/doci/4971/Apple4SMainboard.jpg

 

Selv om du teoretisk sett kunne byttet ut komponenter med det rette utstyret, vil ikke software støtte en endring uansett.

 

Forsøk å endre nettverksoppsettet, kanskje en annen kanal vil hjelpe? Eller... kjøp deg en iPhone 5 :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...