Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Risting i Primera P11 i høg hastighet


Zeph

Anbefalte innlegg

Bilen er ikkje den mest komfortable, men eg trur det er noko som ikkje er riktig. Det er ein P11 98-modell, hatcback. Dekkene er Nokian Hakka Z XL og vart kjøpt i fjor sommar. Eg kan ikkje hugse at eg opplevde det same når eg kjørte med vinterhjul.

 

Eg kjenner det litt i 80, men det blir veldig merkbart når eg kjem opp i 100+ km/h. Bilen ristar litt og er meir vinglete under kjøring, flyt litt her og der.

 

Har sjekka lufttrykk. Vanskeleg å sjå om det er noko skeivslitasje på dei sidan dei ikkje er heilt symmetriske. Eg merka ikkje posisjonen til hjulene då eg tok dei av i fjor, og sidan dei ikkje er retningsbestemt så kan eg ha bytta om på framme/bak og høgre/venstre, dersom det skulle bety noko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom ristingen kom etter du la om til sommerdekk er det nok dekkene.

Vektene som bli plassert på felgene kan falle av, selv om dette ikke er vanlig.

Noen verksted balanserer kun forhjulene mens andre tar alle 4 hjulene.

 

Med mindre du ser mye slitasje på ytter eller innerkant på forhjulene er det ingen grunn til å koste på kontroll av forstillingen.

 

Husk at det er dyrt å bli stoppet i 100+ ;)

Lenke til kommentar

Det faktum at eg meiner det ikkje var sånn med vinterhjul burde jo i seg sjølv tilseie at det er hjulene.

 

Du vil merker ubalanserte hjul jo, kommer selvsagt ann på hvor mye avvik det er, og du vil merke det bedre jo høyere hastigheten blir.

Eg har hatt ubalanse før, som dukka opp i høgare hastighet. Minna mykje om den gang.

 

Husk at det er dyrt å bli stoppet i 100+ ;)

Trur det går bra på motorveien med 100-sone. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...