Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såklart har personligheten noe å si, jeg vil egentlig håpe den har mest å si! Der finnes nok noen kvinnfolk som hører på Justin Bieber som også vil finne deg attraktiv, hvor mange de er - er dog ikke godt å si. Poenget her er at det er så individuelt fra person til person hvem, og hva slags type mennesker vi liker. Det kan være du møter ei som normalt ikke ville likt en kar med din stil, men som liker deg for den du er - og dermed er det ikke et problem.

Jeg hater Justin Bieber.

Jeg vil jo ikke at folk skal like meg bare for hvordan jeg ser ut.

 

Heng på metallbar

Hadde det bare vært noen i nærheten hadde jeg selvsagt gjort det.

Lenke til kommentar

Jeg er jente, foretrekker gutter med mellomlangt eller lenger hår. Selv hører jeg på metall, men tviler egentlig på at det er grunnen. Derimot liker jeg ikke gutter som skal ha langt hår fordi det er kult eller "metal". De må heller ha det fordi de trives med det selv. Sånn sett synes jeg TS' setning om at "Skal man være metalhead skal man være det ordentlig" blir en smule teit, for det er mange skinned eller korthårede metalheads. Der kommer greia med image inn, noe jeg fint klarer meg uten. Skal det være langt hår, så skal det være fordi man selv liker det, ikke grunnet stil eller annet fjas.

 

Det er heller ikke slik at jeg blir våt i trusa når jeg ser en langhåra mann, han kan ikke være liten og spinkel og babyface. Foretrekker litt skjegg, trenger ikke være mye. Når jeg sier "ikke liten og spinkel" mener jeg for all del ikke muskelbunter. Alt for mye muskler er bare fælt. Foretrekker heller en mann med mye å ta i, helst fett fremfor muskler men en mellomting er fint.

 

Dette innlegget ble en smule overfladisk, har for all del ikke tatt med alt som er viktig. Men nevner kun dette da tråden handler om hår hos menn :)Anonym poster: 4581e194c6f63c086a99e7303ed8cf23

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok helt individuelt, finnes ingen fasit på hva jenter synes om gutter med langt hår og metalstil. Kler meg "rocka og metal" av og til, kommer litt ann på dagsformen. De gangene jeg har gått ut på byen kledd slik har jeg utelukkende fått positiv oppmerksomhet, spesielt på de finere stedene på Aker brygge etc. Overraskende nok.

 

Du virker forresten veldig på defensiven i svarene dine. Det er ingen grunn til å forsvare seg slik på svarene du får.

 

Skal man være metalhead skal man være det ordentlig,jeg kommer ikke til å klippe håret mitt med det første(se aldri).

Dette er selvfølgelig bare tull. Det at man liker en musikksjanger defineres ikke av klesstil og utseende. Faren til klassevenninnen din med dress og advokatjobb, kan være minst like "metalhead" som deg og det lange håret ditt.

Endret av Vowels
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok helt individuelt, finnes ingen fasit på hva jenter synes om gutter med langt hår og metalstil. Kler meg "rocka og metal" av og til, kommer litt ann på dagsformen. De gangene jeg har gått ut på byen kledd slik har jeg utelukkende fått positiv oppmerksomhet, spesielt på de finere stedene på Aker brygge etc. Overraskende nok.

 

Du virker forresten veldig på defensiven i svarene dine. Det er ingen grunn til å forsvare seg slik på svarene du får.

 

 

Dette er selvfølgelig bare tull. Det at man liker en musikksjanger defineres ikke av klesstil og utseende. Faren til klassevenninnen din med dress og advokatjobb, kan være minst like "metalhead" som deg og det lange håret ditt.

Er man musiker eller skal spille band synes jeg litt langt hår og litt stil er tøft.

Lenke til kommentar

Synes selv langt hår, bandskjorter og tatoveringer er tøft, og sånn har jeg vel sett ut i 10 år. Det er derimot ikke noe krav om å ha langt hår eller å være kledd i "metalstil" for å like metal, sånne påstander høres bare veldig umodent ut.

 

Du spør jo også hva jenter generelt synes om slik stil, og deretter kommenterer at jenter som ikke liker stilen din bare er vennemateriale uansett. I min erfaring tiltrekker man vel som regel de som faktisk liker sånn stil, og det er jo et mål i seg selv når man er interessert i likesinnede.

 

Jeg har en flott kjæreste som er like interessert i rock og metal som meg, men kler seg ikke slik selv i det hele tatt. Har hatt mine runder med de mest "metal" av jentene, og i min erfaring er de totalt spenna gærne i 80% av tilfellene. (Ikke meningen om noen tar dette personlig, det er bare min erfaring og det finnes såklart unntak.)

Lenke til kommentar

Synes selv langt hår, bandskjorter og tatoveringer er tøft, og sånn har jeg vel sett ut i 10 år. Det er derimot ikke noe krav om å ha langt hår eller å være kledd i "metalstil" for å like metal, sånne påstander høres bare veldig umodent ut.

 

Du spør jo også hva jenter generelt synes om slik stil, og deretter kommenterer at jenter som ikke liker stilen din bare er vennemateriale uansett. I min erfaring tiltrekker man vel som regel de som faktisk liker sånn stil, og det er jo et mål i seg selv når man er interessert i likesinnede.

 

Jeg har en flott kjæreste som er like interessert i rock og metal som meg, men kler seg ikke slik selv i det hele tatt. Har hatt mine runder med de mest "metal" av jentene, og i min erfaring er de totalt spenna gærne i 80% av tilfellene. (Ikke meningen om noen tar dette personlig, det er bare min erfaring og det finnes såklart unntak.)

Jeg kan ikke være sammen med noen som ikke liker meg sånn jeg er.Vil ikke ha en dame som skal prøve å forandre alt på meg uansett eller som vil bestemme åssen jeg skal se ut.

Jeg har min stil og jeg trives med det,så kan folk mene hva de vil.

Jeg har tenkt til å starte band og vil ha litt stil da.

 

Jeg får meg jo ikke dame enda uansett så er jo ikke noe å stresse med sånn sett.

Lurte egentlig bare på hva jenter generelt synes om metal dudes.

Lenke til kommentar

Synes selv langt hår, bandskjorter og tatoveringer er tøft, og sånn har jeg vel sett ut i 10 år. Det er derimot ikke noe krav om å ha langt hår eller å være kledd i "metalstil" for å like metal, sånne påstander høres bare veldig umodent ut.

 

Du spør jo også hva jenter generelt synes om slik stil, og deretter kommenterer at jenter som ikke liker stilen din bare er vennemateriale uansett. I min erfaring tiltrekker man vel som regel de som faktisk liker sånn stil, og det er jo et mål i seg selv når man er interessert i likesinnede.

 

Jeg har en flott kjæreste som er like interessert i rock og metal som meg, men kler seg ikke slik selv i det hele tatt. Har hatt mine runder med de mest "metal" av jentene, og i min erfaring er de totalt spenna gærne i 80% av tilfellene. (Ikke meningen om noen tar dette personlig, det er bare min erfaring og det finnes såklart unntak.)

 

Jeg kunne selvsagt vært sammen med ei som ikke likte min type musikk,jeg dømmer da ikke folk ut ifra musikksmak.

Men jeg kunne ikke vært sammen med noen som ikke aksepterte at jeg har min klestil.

Lenke til kommentar

Tja, er vel ikke å legge under en stein at det er noe begrenset miljø på metalfronten ettersom vi er et lite land med få folk blir det enda færre folk i små grupperinger som dette. Hvis du tenker en gjennomsnittsjente i Norge vil jeg ikke tro at en skjeggete og langhåra metallkar er det hu sikler etter i utgangspunktet, men er man grei og kul så er det da ikke noe problem å imponere jenter.

 

Jenter som skal forandre stilen din vil jo ingen ha uansett, det er et dårlig utgangspunkt for kjærestemateriale. :)

Lenke til kommentar

Tja, er vel ikke å legge under en stein at det er noe begrenset miljø på metalfronten ettersom vi er et lite land med få folk blir det enda færre folk i små grupperinger som dette. Hvis du tenker en gjennomsnittsjente i Norge vil jeg ikke tro at en skjeggete og langhåra metallkar er det hu sikler etter i utgangspunktet, men er man grei og kul så er det da ikke noe problem å imponere jenter.

 

Jenter som skal forandre stilen din vil jo ingen ha uansett, det er et dårlig utgangspunkt for kjærestemateriale. :)

Jeg skjønner ikke hvorfor folk her inne tror jeg har skjegg.

Jeg prøver da å ha litt sjarm når jeg prater med folk enten det er gutter eller jenter.Men jeg er ikke en flørterte person for å si det sånn.

Vet ikke hvor bra drag jeg har(regner ikke med at det er all verdens).Men har aldri prøvd å få dame heller så kan aldri vite.

Jeg prøver å være blid og hyggelig mot folk så om de liker meg eller ikke for være deres problem.

Endret av MetalAndy92
Lenke til kommentar

Ja, det er jo flott det. Men du virker samtidig veldig svart-hvitt i tankegangen og du går lett i forsvarsposisjon på dette virker det som.

 

Prøv å ease up og tenk at selv om en person liker Justin Bieber kan personen være ålreit. Image er noe, men ikke alt. En fyr som ikke kjører metal-stilen kan være minst like opptatt som deg av musikken og alt rundt det som Vowels nevnte over her.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Ja, det er jo flott det. Men du virker samtidig veldig svart-hvitt i tankegangen og du går lett i forsvarsposisjon på dette virker det som.

 

Prøv å ease up og tenk at selv om en person liker Justin Bieber kan personen være ålreit. Image er noe, men ikke alt. En fyr som ikke kjører metal-stilen kan være minst like opptatt som deg av musikken og alt rundt som noen nevnte over her.

Jeg er slett ikke i noe forsvarsposisjon.

Nå er det ikke så mange som liker Justin Bieber på min alder da.

Har jeg sagt noe annet da?

Jeg sier bare at skal jeg finne band vil jeg ha litt stil.

Men sagt dømmer jeg ikke folk etter musikksmak heller.Jeg sier bare jeg kjører min egen stil og det må en eventuell kjæreste finne seg i og respektere.

Lenke til kommentar

Synes gutter/menn med langt hår virker ganske spesielle. Ikke bare ser det forferdelig (på de fleste) men også litt ekkelt. Hvertfall med langt sjegg under haken. Hadde jeg vært jente kunne jeg aldri blitt sammen med en med langt hår, det blir for spesielt.

 

Skal man absolutt ha langt hår og kle seg goth eller metall, prøv å gre håret så det ser litt fint ut, ikke la det være bustete og fettete. Samme med klærene, gjør det så pent som mulig.

Lenke til kommentar

Synes gutter/menn med langt hår virker ganske spesielle. Ikke bare ser det forferdelig (på de fleste) men også litt ekkelt. Hvertfall med langt sjegg under haken. Hadde jeg vært jente kunne jeg aldri blitt sammen med en med langt hår, det blir for spesielt.

 

Skal man absolutt ha langt hår og kle seg goth eller metall, prøv å gre håret så det ser litt fint ut, ikke la det være bustete og fettete. Samme med klærene, gjør det så pent som mulig.

 

Protip: Ikke hør på han karen her. Greit å vaske håret hver 3-4 dag men ikke alle mannfolk synes det er viktig å se helt strigla ut. Ikke alle damer synes det er viktig heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...