Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Siden det er så mange kunskapsrike sjeler her inne, lurer jeg på om det er noen som vet når Tele 2 åpner sitt 4G-nett. Jeg har spurt på kundeservice, men ikke fått noe annet svar enn at det er under utbygging...

:)

Endret av Havardu
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det nokon som veit om det er fastsett nokon dato for dette? Eg sit ute i periferien med eit Netcomabonnement, og ynskjer meg noko betre enn HSPA. Må det regjeringsskifte til?

Endret av torbjornen
Skrevet

Fremdriftsplanen

Post og teletilsynet understreker at det kan skje forskyvninger i tidsplanen, men her er den de har fremlagt:

19. juni: Utredning om auksjonsformat oversendes Samferdselsdepartementet for godkjenning

19. august: Utkast til auksjonsregler sendes på høring

30. september: Frist for høringsinnspill

28. oktober: Publisering av endelige auksjonsregler og åpning for registrering som deltaker i auksjonen

15. november: Frist for registrering som deltaker i auksjonen

2. desember: Auksjonen starter

http://www.tu.no/it/2013/05/14/det-nye-4g-nettet-kommer-i-desember

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Fremdriftsplanen

Post og teletilsynet understreker at det kan skje forskyvninger i tidsplanen, men her er den de har fremlagt:

19. juni: Utredning om auksjonsformat oversendes Samferdselsdepartementet for godkjenning

19. august: Utkast til auksjonsregler sendes på høring

30. september: Frist for høringsinnspill

28. oktober: Publisering av endelige auksjonsregler og åpning for registrering som deltaker i auksjonen

15. november: Frist for registrering som deltaker i auksjonen

2. desember: Auksjonen starter

http://www.tu.no/it/2013/05/14/det-nye-4g-nettet-kommer-i-desember

Hvorfor i svarte vente så lenge som til desember? Vel, nå skal jeg overføre til telenor igjen i oktober uansett. Takler ikke tele2 sin dekning her jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...