Gå til innhold

Avregistrert, men trekker fortsatt penger?


Anbefalte innlegg

Prøvde HW Ekstra i 1 mnd gratis. La inn Paypal-en i henhold til registreringen.

Jeg fant deretter ut at jeg ikke ønsket å betale for HW Ekstra og meldte meg av, det sto da under medlemskapet mitt at det ikke ville bli fornyet.

 

Men i dag fikk jeg varsel fra Paypal om at Mediehuset Tek hadde trukket 29kr for en ny måned med HW Ekstra. Til tross for at pengene er trukket har jeg mistet HW Ekstra medlemsskapet.

 

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, det har skjedd en glipp her som vi nettopp oppdaget og er nå i gang med å reversere de trekkene som er gjort feil. Jeg gir tilbakemelding her når feilen er rettet og pengene er tilbakeført til din Paypal-konto.

 

Årsaken til feilen er at PayPal har sitt eget løpende medlemskap i sitt system, og ved en feil har ikke avmeldingen blitt synkronisert rett mellom vårt system for medlemskap og hos PayPal.

 

Tusen takk for at du tipset oss, og vi beklager på det sterkeste de ulempene dette medfører for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk på alle dei som ikkje oppdager det.

Pengemaskina suger til seg penger.

Det er med andre ord ikkje trygt å teste Ekstra gratis i 1 mnd.

 

Hei, alle som feilaktig ble trukket for mye har fått tilbakeført dette beløpet (uten at de behøver å følge med selv), og feilen er rettet slik at dette ikke vil skje igjen. Det er altså helt trygt å prøve Hardware Ekstra en måned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...