Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan slå opp med dama, uten at jeg er den "slemme"...? :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

jeg logger inn å ser hvem hun sendte disse halvnakene bildene til. Også, ja. Jeg hadde helt riktig. Hun hadde sendt alle dem jeg fikk + et par ekstra til eksen sin(han åpnet dem bare uten å svare).

 

Hvordan vet du at det var akkurat de samme bildene hun sendte til han også? Det går jo ikke an å se?

Lenke til kommentar

 

jeg logger inn å ser hvem hun sendte disse halvnakene bildene til. Også, ja. Jeg hadde helt riktig. Hun hadde sendt alle dem jeg fikk + et par ekstra til eksen sin(han åpnet dem bare uten å svare).

 

Hvordan vet du at det var akkurat de samme bildene hun sendte til han også? Det går jo ikke an å se?

 

Du kan se klokkeslette du sendte bilder til hvilken mottaker og ser du at 3 mottakere har fått bilder kl 13:37 så sier det seg selv at de har fått samme bilde.

 

Men TS - Uansett hva du finner på å si når du slår opp - eller gjør - INGEN kommer til å tenke på deg som drittsekken i dette her.

 

Beste er å dumpe henne - slett nr, snapchat (etter du har lagt den ut her) og fra FB. Så slipper du å få en påminnelse om vesenet.

Lenke til kommentar

Heeerregud for en ekkel tøyte!

 

Bare å droppe henne. På flekken!

 

Og om hun isåfall ikke gir deg pengene hun skylder deg, så får du bare tenke at kroner 4250,- er det hun er verdt.

 

 

Kos deg videre i singellivet, også finner du nok den rette dama for deg før du aner det :)

haha, alle svarene kom etter Lady_A svarte på tråden her. Morsom =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...