Gå til innhold

Tre spennende problemer! =)


OperaUser

Anbefalte innlegg

Heisann folkens ;D

 

I dag byttet jeg lydkabelen min (som ikke passet på SoundBlaster Live! kortet mitt) til en riktig kabel. Fant noe om s/h-problemer (lurer på om det faktisk var en gammel post på dette forumet), der det var en som sa at han måtte koble lyden inn i SCARTen for å få farger..?

 

 

* OG GJETT OM GUTTEN (ELLER JENTA) HADDE RETT! *

 

testet med riktig lydkabel i dag, og whoops!, farger, gode fine deilige farger yeah yeah yeah baby!

 

vel, tror jeg avslutter nå, før det tar helt av (har jo jobbet en DEL timer med dette, hvem kunne ane at jeg måtte ha lyden tilkoblet for å få farger?)

 

Vil avslutte mine innlegg med å takke alle for kjempefin hjelp, og hardware.no for forumet!

 

Sølve *i gledesrus* :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bruke DVD-spillern fra PC'en til å se film på TV.

 

 

Problem:

 

(2)

Nå bruker jeg TV-tool, men da kan jeg bare se i 10min. Hvilke softwares er å anbefale (helst gratis, helst send url)?

 

Bruk movie maker til å se filmen.. den følger med i windows ME

Pinnacle har også fint program til å se på tv med

Last ned demo på http://www.pinnaclesys.com/...

Denne må nok fikses hvis du skal ha fullversjon.

 

(3)

Jeg har Soundblaster Live! 5.1, kjøpte en fin kabel med røde og hvite inn/ut-kontakter (dere vet hva jeg mener, helt vanlig greie), men får ikke noe lyd. Jeg tror at jeg ikke kan bruke sånn hvit/rød i mitt lydkort, stemmer det? Hva kan jeg bruke?

 

Kjøp rød/hvit (phono) kontakter med overgang til stero jack (liten tass til lydkort)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...