jonlem Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Jeg trenger et lite utvalg av vitser som omhandler lærere. To lærere skal gifte seg i helga, og toastmaster trenger å ha litt artige greier i bakhånd. Hjølpes! Men det er en hake, de (vitsene) må ikke inneholde kinkige, norske ordspill - de må kunne oversettes relativt enkelt til polsk uten at poenget forsvinner. A la denne; - Hadde du en bra ferie, Ole? - Nei, lærer. - Ikke? Hvorfor ikke det? - For hvis jeg sier den var bra må jeg skrive stil om den. Universell og fin, og til og med litt morsom. Men det er ikke så lett å finne så mange flere av den sorten .. anyone? Helst i kveld, ja
Mannen med ljåen Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Her er mange: http://www.humoriste...tegori/skole/18 - Pappa. Hva er de mest brukte ordene på skolen? - Hmm... Vet ikke? - Helt riktig! Endret 28. juni 2013 av Mannen med ljåen 1
Slimda Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Q: What is long and hard that a Polish bride gets on her wedding night?A: A new last name. Kan lett oversettes/endres. Flere her 2
jonlem Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Skrevet 28. juni 2013 Kan lett oversettes/endres. Flere her Haha, den var fin da, men her har vi polsk brud og norsk brudgom, så den ryker dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå