Gå til innhold

[Løst] Hjelp med Youtube intro


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en youtube intro på videoene mine på youtube så formaterte jeg pcen min og gjemte og lagre introen som jeg bruker på alle videoene mine noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre for å få introen tilbake vis det går. kan jeg laste ned en av videoene mine eller noe og klippe ut introen med Sony vegas pro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men jeg vett ikke hvordan jeg laster den ned jeg vett det går men ikke hvordan

 

Har ikke prøvd selv, men denne nettsiden kan være til hjelp. Da finner du URL-en (adressen til YouTube-videoen, burde se slik ut:http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM), og så limer du inn adressen på denne nettsiden, og velger hvilket format du vil laste ned videoen i. Som sagt, har ikke prøvd selv.

Lenke til kommentar

Har en egen YT kanal med vel 90 videoer og ett stykke over 1000subs så det har funket før.

 

Sony Vegas har mange muligheter når det gjelder render instillinger, så om du roter litt rundt i Vegas og tester på ett kort klipp eller finner guider som kan gi deg litt innføring i hvordan du får maks utav klippene dine så er ikke en re-upload langt ifra like god kvalitet som en førstegangsopplasting.

 

Like god kvalitet får du ikke nei, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Har en egen YT kanal med vel 90 videoer og ett stykke over 1000subs så det har funket før.

 

Sony Vegas har mange muligheter når det gjelder render instillinger, så om du roter litt rundt i Vegas og tester på ett kort klipp eller finner guider som kan gi deg litt innføring i hvordan du får maks utav klippene dine så er ikke en re-upload langt ifra like god kvalitet som en førstegangsopplasting.

 

Like god kvalitet får du ikke nei, ingen tvil om det.

 

Skal ikke være noe problem å få tilnærmet samme kvalitet,går an å fikse både lyd og bilde i SV(finnes jo masse plugins også).

 

Har selv brut YT downloader til det formålet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...