Gå til innhold

Oculus Rift Dev Kit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Oppløsningen var litt verre en jeg trodde, men likevel gir det en helt annen opplevelse i spill. Det er noe man ikke skjønner før man har prøvd det.

 

Ser fram til den dagen da dem har en mye bedre oppløsning, da blir det et må ha kjøp.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har UTROLIG lyst på en oculus rift, klarer nesten ikke å vente. Noen her som vet om det er verd å kjøpe en developer, eller vente til consumer versjonen kommer ut?

Developer kit: 1280×800 (640×800 per eye), Consumer version: ≥1920×1080.

Ville ventet på consumer versjonen som har mye bedre oppløsning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Er det vits å kjøpe det nå, eller er det bedre å vente på forbrukerversjonen? Jeg lurer på når forbrukerversjonen kommer ut.

 

Den er forventet å komme i slutten 2014 eller tidligst 2015, men ingenting er bekreftet. Det er selvsagt best å vente da den versjonen kommer til å være milevis bedre.

Lenke til kommentar

 

Er det vits å kjøpe det nå, eller er det bedre å vente på forbrukerversjonen? Jeg lurer på når forbrukerversjonen kommer ut.

 

Den er forventet å komme i slutten 2014 eller tidligst 2015, men ingenting er bekreftet. Det er selvsagt best å vente da den versjonen kommer til å være milevis bedre.

 

 

Ok, takk for ditt svar. Jeg gidder nok ikke å vente et helt år, da kjøper jeg heller devkit nå og den nye når den kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...