Gå til innhold

To typer vifter til radiator


Anbefalte innlegg

Kort, jeg lurte på om det er mulig å bruke to forskjellige typer vifter når det kommer til radiatorer. Det har seg nemlig sånn at jeg har hørt masse gode ord om Noctua, men de ser helt avskyelige ut. På en annen side liker jeg veldig Corsair sine vifter med fargeringer, dog har jeg hørt masse dårlige ting om disse. Jeg lurte derfor om jeg kan kombinere disse to viftene for å få en blanding av estetikk og ytelse, eller om dette vil ødelegge ytelsen helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corsair sine SP vifter har høyt statisk trykk, som er godt egnet til å presse luft gjennom radiatorer. Men de bråker desverre en god del på full guffe.

 

Noctua sine vifter er blant de mest stillegående, og du kan helt sikkert bruke disse til radiatorer også, men er enig att de ikke ser så veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Corsair sine SP vifter har høyt statisk trykk, som er godt egnet til å presse luft gjennom radiatorer. Men de bråker desverre en god del på full guffe.

 

Noctua sine vifter er blant de mest stillegående, og du kan helt sikkert bruke disse til radiatorer også, men er enig att de ikke ser så veldig bra ut.

 

Kan jeg kjøre Corsair viftene på lav rpm og Noctua på lit høyere rpm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...