nord Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 hadde cd-keyen liggende inne i en "key-changer" da jeg forflyttet hele spillet fra en maskin til en annen via harddiskene, men så skulle jeg senere å hente hele spillet fra den disken der cs opprinnelig var lagt inn da det rare var hendt, cd-keyen var borte....jeg måtte finne fram en cd key, og dum som jeg var hadde jeg den ikke skrevet opp noen plasser...er det mulig å redde cd-keyen? har v 1.6 og hadde hentet spillet fra et lan (det er forklaringen på at jeg hadde keyen i en keychanger) spillet virket helt normalt, men nå kan jeg jo ikke spille online, setter pris på litt hjelp takker på forhånd
SvUpP Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Står ikke cd-key'en på baksiden av instruksjons-manualen som på andre spill? Mvh. S.
phsyco Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Står ikke cd-key'en på baksiden av instruksjons-manualen som på andre spill? hehe, nei det er nok kanskje vanskelig å finne cd-key'en der hvis han har en piratkopi av spillet slik som de fleste her kanskje har...
SvUpP Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 hehe, nei det er nok kanskje vanskelig å finne cd-key'en der hvis han har en piratkopi av spillet slik som de fleste her kanskje har... Hehe... Jau, vet, vet... Akkurat derfor jeg slengte inn den kommentaren :wink: Mvh. S.
Anbefalte innlegg