Gå til innhold

Spill/Xen VM pc ~9500


Anbefalte innlegg

Skal oppgradere den gamle burken og ser at ganske mye har skjedd en del siden sist jeg kjøpte noe som var et oppsett rundt q9650

 

Så hadde satt pris på om noen så over, evt. komme med endringer til oppsettet som jeg har satt opp. Kan strekke meg til rundt 9500

 

Skal som sagt kjøre XEN i bunnen og vga passtrough av skjermkort til Windows 7 eller 8

 

Har skjermer, kabinett, PSU, tastatur/mus og optisk drev liggende allerede.

 

Foreløpig oppsett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja du kan vel kjøpe i5 2500k eller i5 3570k på brukmarkedet om mulig.

 

Oppsettet er sikkert greit nok, men skal du selge det brukt igjen er det lettere å selge en K prosessor.

Asrock har et veldig frysete rykte, selv om flere selgere mener at merket har blitt bedre, ville jeg ikke kjøpt det om planen er å selge etter kort tid igjen.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg har valgt cpu med låst multiplier er fordi den har vt-d støtte, noe K serien ikke har. og som jeg er avhenging av.

 

Ang. hovedkort, så skulle jeg gjerne valgt asus, men eneste kort jeg har kunnet verifisere at vt-d fungerer på z87 er ASRock (kilde om noen lurer). Tanken var og kjøpe et kort med q87 chipsett, men det ser ikke ut til at det er noen som fører dette i Norge enda.

 

Noe salg av pc'n kan jeg ikke se for meg de første årene så legger ikke vekt på bruktverdien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...