Gå til innhold

opp i vekt FORT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen som vet/har noen tips..?

 

Uansett hvilket valg du kommer til å ta her, er det tvilsomt mer enn et fåtall kalorier i forskjell, så å være så desperat etter et svar har du ingen grunn til. Ditt beste alternativ er egentlig å droppe burgeren og bestille deg masse pommes frites med en brus.

Lenke til kommentar

Uansett hvilket valg du kommer til å ta her, er det tvilsomt mer enn et fåtall kalorier i forskjell, så å være så desperat etter et svar har du ingen grunn til. Ditt beste alternativ er egentlig å droppe burgeren og bestille deg masse pommes frites med en brus.

 

okei, slapp av..Har jo lyst på burger også, er uansett ikke en fullverdig middag uten noe proteiner, bare lurer på hvilken som kanskje ville mette litt mindre, er ikke desperat ;)

Lenke til kommentar

Det bør du kunne ta på øyekast. Såfremt det er samme brød og samme kjøtt, er det bare alt tilleggsinnholdet som utgjør forskjellen. Helt egentlig er ditt beste alternativ en cheeseburger. Mye kalorier og mye protein.

men den er jo bitteliten, hadde tenkt til å ta en av de større, og nei, kan ikke ta det på øyemål.

Lenke til kommentar

De som er større har kanskje litt ekstra kjøtt i seg, og masse forskjellige grønnsaker i, som da selvfølgelig har lavt kaloriinnhold. En cheeseburger er den minst mettende med mest kalorier, spesielt i tillegg til pommes frites.

Har spist det før, men den er så liten at jeg ikke blir mett en gang, så hadde tenkt til og prøve å trykke ned en QP ellerbig mac, for da får jeg i meg mange fristende kcal ekstra, men vet ikke hvilken som vil mette mest, for QP har ganske tykk kjøttskive,men big mac har jo tre skiver med brød, så er usikker, hehe..^^

 

Og skal uansett ha pommes frites til, har skrevet det ganske mange ganger nå.

Endret av nopalus
Lenke til kommentar

Morsom lesning dette. Problemstillingen er jo helt urealistisk med mindre du sitter på McDonalds hver dag. Kaloriforskjellen vil ikke spille noen rolle hvis du kun besøker "restauranten" en gang i uken eller mindre. Og i sistnevnte tilfelle kan du ta deg ut med akkurat det du vil ha, en juksedag skader deg ikke.

Lenke til kommentar

Morsom lesning dette. Problemstillingen er jo helt urealistisk med mindre du sitter på McDonalds hver dag. Kaloriforskjellen vil ikke spille noen rolle hvis du kun besøker "restauranten" en gang i uken eller mindre. Og i sistnevnte tilfelle kan du ta deg ut med akkurat det du vil ha, en juksedag skader deg ikke.

ja men forstår du ikke hva jeg skriver, eller? Vil ha det som metter minst for flest kcal, syns både QP og big mac er god, men er dumt å ikke kunne orke hele, noe jeg gjerne vil for å få i meg flest kcal mulig, spør ikke etter den med minst kcal. Jeg vil helst ha så mye kalorier som mulig, så du har missforstått.

 

Men ideen om 2 cheeseburgere var slettes ikke dum :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er du som misforstår her, nopalus. Det vi prøver å fortelle deg er at dette utgjør INGEN forskjell. Dette kommer i beste tilfelle til å utgjøre et par gram vektforskjell. Ikke planlegg så langt frem i tid, fokuser heller på alle andre dagene. I tillegg bør det nevnes at om det eneste du spiser den dagen er på McDonalds, kommer du ikke til å gå noe som helst opp i vekt uansett. Du må spise både på morgenen og på kvelden i tillegg til besøket ditt på McDonalds. Du må ikke tro du kommer til å legge på deg bare fordi du spiser fast-food.

Lenke til kommentar

Ble en big mac meny på meg, var mye mindre en jeg trodde, så glidde lett ned i tillegg til mcflurry til dessert ;)

Er du dum? Tror du virkelig at jeg spiser et måltid om dagen? Da misstolker du virkelig.

Jeg har spist både frokost - godteri - lunsj - godteri - pizza - middag (mc'ern) - dessert - og kveldsmat i dag, jeg, så slapp av, jeg spiser så jeg går i overskudd for å legge på meg.

Endret av nopalus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...