Gå til innhold

Nyttige ting å bruke Dual-Monitor til


Anbefalte innlegg

Har nå satt opp slik at jeg har dual-monitor på skrivebordet. En 27" LED og en ganske standard skjerm, som muligens er 19".

 

Jeg bruker, når jeg spiller, for det meste å ha musikkspiller på 19" og nå spør jeg dere hva dere bruker dual`n til når dere spiller?

 

Regner med det er masse nyttig, men jeg vil hovedsaklig finne nye ting som går i hånd med selve spillingen.

 

Jeg f.eks spiller ArmA 3. Når fullversjonen kommer, så har jeg kjøpt delux-utgaven, som gjør at jeg kommer til å bruke de digitale kartene som følger med på 19" når spillet foregår på hovedskjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som kan relevant og ha fremme er jo oversikt over temperaturen i maskinen din for eksempel?

Støtter den! Selv har jeg oversikt over temperaturer på LCD skjermen på tastaturet.

 

Har selv to 24" skjermer, og hvis jeg spiller avslappende spill er det ålreit å surfe litt på den andre skjermen mens jeg spiller på den andre skjermen i et vindu.

 

Hvis jeg spiller online er det også litt ålreit å surfe litt mens man leter etter ny kamp. Spiller for det meste NHL 13(360).

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Jeg har tre 27 tommere atm på 5760x1080 resolution. På den i mitten har jeg de spillene jeg spiller på, og på de to andre har jeg skype og chrome. Enten om jeg bruker chrome til musikk eller for å se på LoL builds og WoW guides etc. I tillegg har jeg blitt helt forelsket i spill som støtter 5760x1080 resolution. (bl.a DiRT 3 og Mass Effect 3) :D

Det er også veldig kjekt med ihvertfall to monitorer hvis du liker å holde på med photoshop, sony vegas, after effects også, siden da skal man helst ha mange forskjellige programmer og folders oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...