Gå til innhold

Neste generasjon Alienware er her


Anbefalte innlegg

Etter egne erfaringer fra tidligere bærbare så er høy temperatur et stort problem under spilling.

Maskinene jeg har hatt har fungert fint kanskje de første 4-5 mnd, men etter dette så ble varme problemene større og større. Kan være Alienware er bedre på dette, men jeg har én erfaring med Alienware support og den var dårlig. (support før kjøp av vare i England)

 

Har hatt 3 bærbare hvor det er skiftet 2 harddisker. Har bare skiftet 1 stasjonær harddisk av rundt 15 harddisker.

Endret av xSotte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alienware = Mac for gamere.
Alienware har ingen altomfattende software-løsning, de har ikke fokus på design over funksjon (snarere tvert imot,) de har ikke en diger touchpad som er god å bruke, og du kan montere alt mulig rart inni dem.

 

Touchpaden er alikevell helt fantastisk!

Lenke til kommentar

Alienware har ingen altomfattende software-løsning, de har ikke fokus på design over funksjon (snarere tvert imot,) de har ikke en diger touchpad som er god å bruke, og du kan montere alt mulig rart inni dem.

 

lite igjen for pengene du svir av, er min erfaring med mac og alienware.

derfor den dårlige sammenligningen.

Lenke til kommentar

Etter egne erfaringer fra tidligere bærbare så er høy temperatur et stort problem under spilling.

Maskinene jeg har hatt har fungert fint kanskje de første 4-5 mnd, men etter dette så ble varme problemene større og større.

 

 

 

 

 

renset du den maskin ofte?

Lenke til kommentar

Hva med nye Workstations? noen nye Dual CPU stasjonære fra Dell? Noen nye gode maskiner til Rendering/3D produksjon eller fotoredigering?

 

Når det i deres øyene er en spillmaskin som er det store trekkplasteret, da begynner det å skrante på perspektivet og dere har snevret dere inn til en altfor trang nisje!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan hver eneste artikkel om en stor bærbar får frem ordet "slepbar". Det finnes faktisk noen gyldige argumenter for å ha en stor bærbar fremfor en stasjonær. Som f.eks at jeg en sjelden gang i blant har lyst å ta med maskinen, samtidig som jeg også kan variere hvor jeg bruker maskinen, avhengig av hva den brukes til.

 

Min bærbare brukes på kontoret, sofaen, senga eller i spisestua, avhengig av om det er jobb, spilling, surfing eller vise frem noe.

 

Om 3-4kg+ er slepbar er det på tide å ta noen runder på treningssenteret.

 

(disclaimer: min nåværende bærbare veier i overkant av 2kg, men blir returnert til fordel for et beist på rundt 4.5kg som kommer senere denne mnd (Asus G750JX), eller kanskje jeg skal vurdere en av disse...)

Endret av XmasB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med nye Workstations? noen nye Dual CPU stasjonære fra Dell? Noen nye gode maskiner til Rendering/3D produksjon eller fotoredigering?

 

Når det i deres øyene er en spillmaskin som er det store trekkplasteret, da begynner det å skrante på perspektivet og dere har snevret dere inn til en altfor trang nisje!

 

Hej StoltHD

 

Vi er bestemt ikke på vej mod en niche, hvor gaming vil være det eneste trækplaster.

 

Tidligere på året slap vi den nye Precision workstation serie, som du kan læse meget mere om her: http://www.delldirekte.no/2013/05/nye-arbeidsjern/

 

Det er vigtigt for os at tilbyde maskiner til alle dele af markedet, og der fortsat løbende komme en masse spændende nyheder på business området.

 

Med venlig hilsen

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

De eneste som påstår at Mac og Alienware ikke er verdt penga er de som aldri har hatt dem, eller de som har vært ubegripelig uheldige med sine produkter.

 

jeg har hatt begge to inn til testing, og da må nok jeg ha vært uheldig isåfall.

høy temp. og treighet i systemet, selv med ssd var det jeg støtte på når jeg prøvde alienware.

hadde masse problemer med mac også, men lagde min egen hackintosh, og var storfornøyd.

Lenke til kommentar

Hej StoltHD

 

Vi er bestemt ikke på vej mod en niche, hvor gaming vil være det eneste trækplaster.

 

Tidligere på året slap vi den nye Precision workstation serie, som du kan læse meget mere om her: http://www.delldirek...ye-arbeidsjern/

 

Det er vigtigt for os at tilbyde maskiner til alle dele af markedet, og der fortsat løbende komme en masse spændende nyheder på business området.

 

Med venlig hilsen

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

 

Hei Karina,

 

Jeg snakket ikke om Dell i dette innlegget, men om hva Hardware skriver om ... Jeg vet at Dell leverer mye bra maskiner både på Server og Workstation siden (jeg har jobbet med maskinvaren deres i driftmiljøer i noen år, det er derfor jeg etterlyser artikler om dem ... Kanskje dere i Dell kunne prøve å påvirke HW folket om å skrive litt mer om maskinvare for den gruppen av oss som trenger maskinvare til annet enn spill ...

Dere kunne jo utfordret HP/Compaq o.l. til en ytelsestest på rå WS'er og gi HW tilgang på slike maskiner for testing, jeg er sikker på at de andre produsentene ville hoppet på det løpet ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Assa, rundt 15-16 000,- for nye Alienware 17 med disse specsa:

 

Intel Core i7-4800MQ quad-core processor (6MB cache, up to 3.4GHz Turbo Boost)

Nvidia GeForce GTX 780M graphics card w/ 4GB GDDR5

16GB DDR3-1600 RAM (4x 4GB; 32GB max. supported - 4x 8GB)

256GB Lite-On SSD

 

It`s a beast! :) Og forøvrig editors choice:

 

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=6887&review=alienware+17+gaming+laptop

Lenke til kommentar

Hei Karina,

 

Jeg snakket ikke om Dell i dette innlegget, men om hva Hardware skriver om ... Jeg vet at Dell leverer mye bra maskiner både på Server og Workstation siden (jeg har jobbet med maskinvaren deres i driftmiljøer i noen år, det er derfor jeg etterlyser artikler om dem ... Kanskje dere i Dell kunne prøve å påvirke HW folket om å skrive litt mer om maskinvare for den gruppen av oss som trenger maskinvare til annet enn spill ...

Dere kunne jo utfordret HP/Compaq o.l. til en ytelsestest på rå WS'er og gi HW tilgang på slike maskiner for testing, jeg er sikker på at de andre produsentene ville hoppet på det løpet ...

 

Super at høre, at du er tilfreds med den hardware vi leverer på server & workstation siden. Din feedback betyder rigtig meget for os.

 

Jeg vil give dit forslag videre til den respektive afdeling hos os, så vi kan have den med i fremtidige overvejelser.

 

Hav en bra sommer.

 

Med venlig hilsen

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...