Gå til innhold

Ekstern lagring, høg ytelse, DAS?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har planer om å kvitte meg med monster kabinettet (800D) til fordel for noko som er litt mindre.

 

Planen var å bruke eit Fractal Design R4 BP, men sammen med vannkjøling så forsvinner harddisk brønnene.

 

Vil da sitte igjen med 1-2 ssd'er i maskina. Som blir litt lite når man skal lagre noko.

 

Har sett på div løysinger, ser det finnest flere muligheter og ferdige DAS systemer som ikkje koster så ekstremt mykje, men desse er av typen E-Sata, og etter det eg har lest, ikkje noko å satse på, software raid, ekstremt dårlige kontrollere ol.

 

Nas hadde jo vert eit alternativ, men man er jo da begrensa til 1Gb nettverket, med mindre man går over til fiber / 10Gb kobber net, noko som koster så vidt eg ser.

 

 

Så planen om å bygge eit DAS sjølv begynte å spire.

 

Planen er så langt:

 

Bruk av 2 stk 4 bay hot swap HDD brønner, av typen 3x 5.25".

 

http://www.pc-pitsto...ables_adapters/ for adapter i DAS kabinettet. (ser ingen som går fra 1stk sff 8088 til 2 stk 8087)

 

Kontroller tenkte eg å bruke ein Areca kontroller, 1680 serien vil fungere greit til dette? (pga pris eg ser på denne)

 

Vil dette fungere i praksis, eller blir det problemer vist eg ikkje har koblet kontrolleren til DAS'et? Tenker da om raidet må byggast på nytt eller noko.

 

Edit, tar oppigjen tråden for å ikkje starte ny.

 

Er nå snakk om NAS, lagring og par kjappe om nettverk til nas (10GbE nic)

 

Setter pris på alle innspill.

 

RJ45

Endret av RJ45
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Planen var att det skulle stå i nærheten ja. Har hatt eit nas (diy) men er ikkje operativt pga støy, og att det kun har 1GbE.

Har sett på 10GbE, sjølve korta kan en klare å skaffe billig, men skal man ha switch så blir lommeboka tom omtrent ved å sjå på dei :p

Har enda ikkje sett nokon til hyggelige priser. Men kan jo ha oversett noko.

 

Med mindre denne ville fungert (link ebay)

Lenke til kommentar

Så vist eg kobler Nas <-> pc, og samtigig.

Nas <-switch-> modem

pc<- switch-> modem

 

Dårlig forklart, men trur du / dåke vil forstå

 

Så velger det automatisk 10Gb over 1gb? for da er dei jo tilkobla to plasser samtidig. Eg hugser å ha hatt problemer med dette før, var vel 100Mb og 1Gb nett det var snakk om da, og windows xp vel og merke.

 

Vist det ville fungert så er det jo berre å sette opp eit nas med ESXi serveren :)

Lenke til kommentar

Alltid noko nytt å lære. Ikkje ein dårlig ide.

 

Da må eg bare finne eit 10GbE som fungerer med ESXi. Samt lære meg å legge til rette nettverkskort til den virtuelle maskina, vist eg ikkje ruster opp den gamle nas serveren.

 

Vist det ikkje er mulig i ESXi så blir nok denne tråden startet opp igjen, men anser den som løst nå.

 

Takker til Rudde93 for god hjelp!

 

RJ45

Lenke til kommentar

Tar opp igjen tråden for å ikkje starte en ny når det er ein forsettelse, men meir om DIY NAS denne gangen, eller bør eg flytte til server?

 

Er einig i att det burde vere meir opplyst att man kan gjere det på den måten. Eg burde jo ha vist dette som jobber med data kvar dag, men men :)

 

Har fått bestilt meg eit Areca 1880i 8port / 2 mini sas.

 

Håper eg ikkje kommer til å angre på det kjøper ovenfor 1882, men trur det skal gå greit med mindre eller lik 20 HDD'er.

 

Par kjappe spørsmål.

 

1) Vist eg setter opp Areca'n med 8 harddisker til å begynne med, går det fint an å kjøpe expander og koble arryet til dette uten å måtte bygge det opp igjen / tap av data?

 

2) Ser det er mangen 10GbE kort på ebay, noken er billige, andre er svindyre. Men kva er å anbefale av desse, helst noken som ikkje er for dyre :)

Lenke til kommentar

For å svare på nr. 1;

 

Ja, slik har jeg gjort i den ene serveren. Har 1880i som jeg koblet til intel 6gb "240" expander. Dette blir da 24 porter til sammen, siden man bruker den ene porten på 1880i til å koble sammen med expanderen :).

Tror du missforstod meg, (dårlig å forklare i know)

 

Prøver igjen :)

 

Vist eg venter med expander, og setter i 8 disker nå, får så å oppgradere med expander, da intel sin virker grei, hp sin er jo ikkje 6Gb.

 

Når eg får expanderen så vil eg flytte alle diskane over på expander, men vil areca forsatt sjå desse som eit array? eller må eg starte på nytt pga expander?

 

Veit att en expander fungerer ca "på samme måte" som ein switch, men stopper der.

Lenke til kommentar

 

Tror du missforstod meg, (dårlig å forklare i know)

 

Prøver igjen :)

 

Vist eg venter med expander, og setter i 8 disker nå, får så å oppgradere med expander, da intel sin virker grei, hp sin er jo ikkje 6Gb.

 

Når eg får expanderen så vil eg flytte alle diskane over på expander, men vil areca forsatt sjå desse som eit array? eller må eg starte på nytt pga expander?

 

Veit att en expander fungerer ca "på samme måte" som ein switch, men stopper der.

Ja du kan flytte hele eller deler av arrayet over på expanderen. Arecaen få liksom bare flere porter :) Kontrolleren finner ut av dette ^^

Lenke til kommentar

Konge! Det er slike ting eg alltid har vert skeptisk til når det kommer til raid, da har eg kun brukt billige løysinger og ein Dell perc 5/i (som også er vel billig, men kommer vel under HW raid)

 

Problemet nå er å skaffe sas breakout kabler, tenkte å kjøpe dette hos norek, men ikkje på lager. Andre plasser som har dette til fornuftige priser?

Kontrolleren vart sendt i går, og sender rekna med den kom til norge denne veka, så er det berre å håpe tollen går fint :)

Lenke til kommentar

Konge! Det er slike ting eg alltid har vert skeptisk til når det kommer til raid, da har eg kun brukt billige løysinger og ein Dell perc 5/i (som også er vel billig, men kommer vel under HW raid)

 

Problemet nå er å skaffe sas breakout kabler, tenkte å kjøpe dette hos norek, men ikkje på lager. Andre plasser som har dette til fornuftige priser?

Kontrolleren vart sendt i går, og sender rekna med den kom til norge denne veka, så er det berre å håpe tollen går fint :)

Ring iwill.no eller nextron.no

Lenke til kommentar

Takker for tips Nizzen, men det iwill og nextron har er stort sett langt dyrare enn kva eg finner på komplett TD.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653777

 

Eg får 2 slike til 300. det er jo halvparten av kva iwill og nextron kan tilby (har ikkje ringt, kun sjekka nett)

 

Er det noken grunn til att det er slik prisforskjell annent enn merket?

 

Nextron hadde også berre med 90* (grader) noko som ikkje går på backplate'en til Norco 4020 kabinettet.

Lenke til kommentar

Da har eg ringt iwill.no, han eg snakka med viste att dei hadde en på lager, men skulle sjekke om det var noko som hadde gløymt seg vekk, så ringe opp igjen.

 

Første inntrykket var bra :) sjølv om dei ikkje har heilt oversikt på lageret :p

 

Men holde det med 50 cm? eg har gløymt å måle.. skal brukast i et Norco 4020 u4 kabinett (er vel same lengde på alle?), trur det skal vere meir enn rikelig men irriterande å mangle eit par cm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...