Gå til innhold

Installering av BF 1942


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått tak i et orginalt eksemplar av bf 1942, men har problemer med å installere spillet. Installasjonen er knapt kommet i gang så sier installprogrammet at det mangler en fil i media et-eller-annet, og så stopper installasjonen... :( Jeg har tidligere prøvd piratversjoen av bf 1942, og der funket alt som bare det. Hvorfor har jeg da problemer med orginalen? :shrug: Er det noen andre som har hatt samme problemet og løst det, eller vet hvordan jeg ordner det.

 

Jeg kjører:

Windows XP

Athlon XP 1700

GeForce 3 Ti 200

og 768 Mb Ram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp fått tak i et orginalt eksemplar av bf 1942, men har problemer med å installere spillet. Installasjonen er knapt kommet i gang så sier installprogrammet at det mangler en fil i media et-eller-annet, og så stopper installasjonen... :( Jeg har tidligere prøvd piratversjoen av bf 1942, og der funket alt som bare det. Hvorfor har jeg da problemer med orginalen? :shrug: Er det noen andre som har hatt samme problemet og løst det, eller vet hvordan jeg ordner det.

 

Jeg kjører:

Windows XP

Athlon XP 1700

GeForce 3 Ti 200

og 768 Mb Ram

 

 

Gå i enhetsbehandling og sett overføringsmodus på cdromen din til PIO og ikke dma (udma). Jeg tipper det skulle fikse problemet ditt. Bare husk å sett den tilbake til dma når du har instalert ferdig.

 

altså for xp: høyreklikk på min datamskin, velg egenskaper og så maskinvare. Der velger du enhetsbehandling. Velg IDE-ATA kontrollere og primær eller sekundær IDE kanal ettersom hva din cdrom er. Når du har funnet den, høyreklikker du igjen og velger egenskaper og avanserte innstillinger. Der setter du overføringsmodus til pio.

 

Dette gjorde jeg etter et tips jeg fikk når jeg hadde samme prob,,og det funka ypperlig

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg prøvd det, men det funket ikke. Den loader til rundt 30% så kommer varselvinduet opp, og installasjonen stopper. Det er en audiofil som "mangler" på cd-platen. Den ligger på ...music/slaughter4 , en kompis hadde akkurat samme problmet. Noen andre tips på hvordan jeg skal løse dette? Skal på NaIT snart så må ordnet aimen litt før lanet.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...