Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Virker lovende.

Spelte mykje PES for noken år sida, men har gått i FIFA ganske lenge no. Trur det blir godt med et skifte.

 

Av pluss kan eg nevne:

- Generelt veldig god fotballfølelse når eg speler demoen. Bra fotballforståelse hos medspelarane og CPU

- Realistiske touch

- Liker stort sett animasjonen

- Deilige gjennombruddsballer

- Fin flyt i spelet

- Ekstremt imponert over forskjellen ulike stats utgjer, f.eks Rooney greier ofte dra seg løs pga styrke

 

Av minus kan eg nevne:

- Skudd og skåringer. Altfor vanskeleg å skåre på førstetouch, og det er veldig vanskelig å få til gode skudd i litt trange posisjoner, blir nesten alltid slappe skudd når spelaren er litt stressa.

- Gjelder også skåringer dette, men akkurat keeperanimasjonen ser ofte veldig dårlig ut. Dessuten står ofte keeper igjen på strek ved aleine med keeper, noke som er rimelig urealistisk.

- Gjennombruddsballer, litt for enkelt. Får nesten alltid en perfekt ball gjennom.

 

Ellers er det klart det er litt uvant å spele PES igjen, men er greit positivt. Usikker på om det blir anskaffa, men blir iallfall ikkje FIFA i år..

Lenke til kommentar

likte demoen :)

går for pes i år

ser spillerne i BPL ekte ut ?

Godt å ha deg med på laget :)

 

Om Premier League spillerne ser ekte ut? Du tenker at siden klubblogoen og klubbnavnet er fake så må spillerne også være det? Alle PL spillerne har sitt ordentlige navn, ansikt osv. etter som at de ikke eies av noen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke helt hva jeg synes om PES 14.

 

Spilte litt igår og synes det mangler mye av hva FIfa har. Men føler dette også går den andre veien, men holder meg nok til Fifa enda et år desverre.

Skal ikke klandre noen. Du går for det spillet du liker best.

 

Men når du sier at det mangler mye av det FIFA har tenker du vel på lisenser og game modes? Det har allerede blitt lagt ut option files som sørger for at de rette navnene, logoene og draktene er der. Hva game modes angår så er det ganske tamt. Men modes som 11v11 osv. vil bli lagt til ved kommende patcher.

 

Synes PES representerer fotball på en helt fantastisk måte. Å gå tilbake til FIFA vil være en umulighet for meg :)

Lenke til kommentar

Hadde tenkt til å gå over til PES i år, men etter å ha spelt både meir av FIFA og PES (på demo) så lurer eg nesten på å ikkje kjøpe noken av dei.

FIFA er på fleire punkt svakt, og en del ting som skjer på bana er rett og slett forferdelig sett i forhold til ka som er realistisk. PES derimot er rimelig realistisk, men har også sine småfeil (som nevnt over).

 

Viss det blir fotballspel i år, så blir det nok PES, spesielt når det er mulig å laste ned logo og navn osv.

Lenke til kommentar

hva syns dere om pes? har prøvd demoen syns den var ganske dårlig.

Synes det er veldig bra jeg. Spillet sliter på dette tidspunktet med noe bugs men heldigvis ikke nok til å ødelegge spillgleden. Du synes det var dårlig? Da hadde jeg satt pris på om du la frem hva du likte og ikke likte ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...