Gå til innhold

Hvordan overføre fra paypal til bankkort (13-18 år)?


Anbefalte innlegg

Heisann! Ettersom broren min klarte å stikke av med føstepremien i ett slags spill vant han 200$ (jeg vet det er legit, ikke nevn scam/svindel...)har han fått det på paypal. Men gutten får jo ikke regga sitt ungdomsvisakort på paypal, men mener å huske når jeg var kid (14/15) overførte jeg fra paypal til 13t18 kort... Husker ikke dette, godt mulig dette har forandret seg.

 

Og det å registrere mor eller fars kort kommer overhodet ikke på tale, den gutten der brukte ukeslønna mi fra mammas kort på "Habbo", så hun nekter å registrere kortet der, selv om jeg vet det er så og si trygt! Skulle gjerne brukt mitt men det er sperret...

 

Takk for svar!

 

 

litt off... Jeg sa han kunne gå å kjøpe spendOn-kort, men det er det vel faen meg satt 18-årsgrense på?? Haha jeg ler.

Endret av Toalettet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I min paypal får jeg mulighet til å overføre til norsk bankkonto. Vet faktisk ikke om det er mulig å overføre til bankkort i seg selv i paypal, jeg får hvertfall bare opp valget om å overføre til bankkonto.

 

Din brors bankkontonummer står på baksiden av ungdomskortet, på legitimasjonsdelen.

 

Dersom du skulle få avsperret bankkortet ditt, må du huske at du må ha nettbank (eller få tilgang til kontoutskrift) for å kunne verifisere kortet i paypal. Det er også mulig du må verifisere en bankkonto ved uttak, det vet jeg ikke, da jeg aldri har brukt denne tjenesten.

 

Du kan uansett ikke overføre penger til et spendOn-kort, så ville ikke anbefalt det.

 

Litt off-topic så kan jeg forøvrig anbefale deg å få slettet sperringen på bankkortet ditt, eller bestille et nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...