Gå til innhold

Snart kan du kategorisere e-postene i Gmail


Anbefalte innlegg

Det burde vært en mulighet i settings, å slå av automatisk sortering, og aktivere at man kan sette så mange faner man ønsker med egne navn, for så å lage egne sorteringsregler.

Så en "enkel" modus for de som ønsker det, og en mer avansert modus for oss som ønsker å ha kontroll og flere grupper.

 

Ellers fungerer det greit nok for min del, bare føler meg litt låst i google sine ferdige grupper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis det gjøres bra så kan det være veldig bra.

 

Eneste jeg ikke likte var "automatisk". Men regner med vi kan velge om å hva selv.

 

Var akkurat det jeg er redd for, at det gjøres automatisk.

Lenke til kommentar

Nå har jeg aktivert dette, og hatt det på over helgen. Jeg har slettet alle filtre for å teste det fullt ut (det var behov for en en vårrengjøring der uansett...). Det har fungert veldig bra og flytter stort sett epost der jeg selv ville lagt dem. Men kun på desktop.

 

På mobil er alt som før, bare jeg at jeg nå varsles om all epost uavhengig av hvilken fane de havner i. I tillegg ligger nå alle nyere eposter i innboksen, mens de tidligere fulgte reglene jeg nå har slettet. Jeg ønsker ikke varsel for annet enn epost som havner i fanen i Primary, så jeg håper dette blir mulig å sette opp.

 

Alt i alt har jeg et positivt førsteinntrykk, men venter i spenning på å få mobilen (Android i mitt tilfelle) til å fungere tilsvarende som dekstop. Appen er muligens ikke oppdatert på mobil enda?

 

Liten oppdatering: Ser nå at man kan bruke filter som før til å kategorisere epost, som kanskje er løsningen om man man ønsker full kontroll over hvor eposten havner.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...