Gå til innhold

Mail fra Nokia 7250.


mr. fungus

Anbefalte innlegg

Jeg har lest på mange tester at Nokia 7250 ikke kan sende mail, spesielt ikke med bilder i...(bla. Amobils test :wink: )

Men for et par dager siden prøvde jeg, å di ble sendt rett til mailen min... :yes:

 

Dette var jo litt kult, så slipper jeg å investere i en dyr kabel eller noe sånn!

Men hvor mye koster det å sende en mail fra telefon?

Det sendes som en MMS, og det står "Multimedie melding sendt"... Er det ikke gratis ut oktober da? Prisen til vanlig?

Takk for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hørtes da merkelig ut. Prøvde selv forgjeves å sende bilder via e-post fra 7250en vi hadde inne til test, og var stort sett innom alt som var av menyer og manualer. Endte til slutt opp med å måtte bruke infrarød-porten på en laptop for å få over bildene fra testen.

 

Er det jeg som har vært litt rask i svingene, her, eller er det en nyere firmware eller i-versjonen av 7250 du snakker om?

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke oppgradert noe firmware siden jeg kjøpte den i påsken...

Det kan være at jeg lagret noen innstillinger fra www.dintelefon.no samtidig som jeg lagret MMS og GPRS, men det kan jeg ikke huske... Det kan være at jeg tok oppsettet til en an Nokia...

I hvertfall fikk jeg sendt mail, og dette var topp!

Lenke til kommentar

MMS kan sendes til både telefoner, og til e-post adresser - og siden MMS er gratis, er det gratis å sende til mail også.

 

Og ja, det er ganske genialt!

 

Mail via GPRS er så godt som gratis, du betaler bare noen ører per mail (inkludert vedlegg).

 

:o Vedlegget kan fort koste en del kroner! Et bilde fra 3650 ta jo ca 40-50 KB = 4-5 kroner...

Lenke til kommentar

Ah, da er vi på samme bølgelengde. Vi snakker dermed fremdeles om et ganske betydelig antall MMS-meldinger á 5 kroner om du skal sende ett og ett bilde, slik jeg også poengterer i testen.

 

Begynte å lure på om jeg hadde prestert å gå glipp av en fullblods e-post funksjon når jeg testet telefonen... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...