Gå til innhold

[Løst] Idiotisk og fantastisk irriterende feil i skrivevinduet ved bruk av Bold!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vet ikke om denne feilen har vært oppe tidligere, men jeg har hittil opplevd den på minimum 4-5 forskjellige PCer, i Windows 7, Windows 8, i Chrome, Firefox, Safari, og jeg tror jeg til og med har testet i Internet Explorer.

 

Feilen er som følger: Når man rykker på "bold"-knappen, eller tastekombinasjonen for denne, og starter å skrive, blir teksten fet, som den skal. Problemet er at når man trykker "Backspace" for å rette på noe, flytter markøren seg enten til starten, hvor man startet å skrive med fet skrift, eller, om man er ferdig å skrive med fet skrift, og skriver med vanlig skrift igjen og trykker backspace, så flytter markøren seg til slutten av der du skrev med fet skrift, og sletter feil tegn.

 

Det kan ikke bare være meg som har den, da jeg har opplevd den på så mange forskjellige PCer og nettlesere. Har andre opplevd det? Det er ekstremt irriterende, og håper det kan bli fikset snarest. Det har vært slik i mange måneder. Hvis det er uklart hva jeg mener, skal jeg prøve å forklare det bedre, eller på en annen måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...