Gå til innhold

Seriøst gale med 2harddisker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

vær så snille, har noen god peiling på når linux klikke i installeringa ??

eg hadde win2k pro innpå, så skulle eg formatere å installere linux red hat 9.0 i same slengen. dette skulle vere peace of cake egentli der linux formatere i same sleng dein installeres. noe gjekk galt o nå e samtlige 6 partisjoner ukjente og eg får ikke informasjon om dei, finn dei ikke i fdisk o får verken formatere eller installere noenting her.

KA ****** ER GALT ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk installasjonsprogrammet til Win2000 ? dette går ikkje , den ser på harddisken som ukjent, eg kan verken formatere, installere eller noko. einaste e kan der innpå e å oppretter ny partisjon. e de3n gått te hell ??

Skrevet

Er det ikke bare partisjonene som er ukjent? Da skal vel installasjonsprogrammet kunne fjerne de partisjonene slik at du kan lage nye. Hvis ikke, så vet jeg at Ranish kan fjerne de.

Skrevet

fjerne partisjoner ? noko som e heilt uaktuelt på desse harddiskene. det går ikke, o e klare å fjerne dei o lage nye inne på linux, men formatere dei o gjere dei instalasjonsklare ?? NEIDA ! helvete og

Skrevet

Mulig jeg har misforstått litt. Trodde du snakket om partisjoner som var blitt opprettet under installasjon av Linux.

Ditt siste innlegg gjorde det helt klart at jeg ikke forstår hva du snakker om. :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...