Gå til innhold

Vifte som bråker på Sapphire Radeon 9700


objorkum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytt viften rimilig fort!! jeg hadde det samme problemet på mitt radeon 9700 pro fra gigabyte og der stoppet viften mens jeg var vekket fra maskinen! og den stod på rimilig lenge før jeg fant den og da var det for sent! selv om jeg byttet vifte til en på 3dfxcool så vil ikke den kjøre 3dmark på standard hastigheter uten artifacts. 3dmark 01 så hopper den ut under en av testene! cs så bare hopper den ut, og i Unreal så hopper den ut med Error! Hadde det ikke vert for at jeg kjøpte dette kortet i singapore så skulle jeg ha klaget på det!!

Lenke til kommentar
Bytt viften rimilig fort!! jeg hadde det samme problemet på mitt radeon 9700 pro fra gigabyte og der stoppet viften mens jeg var vekket fra maskinen! og den stod på rimilig lenge før jeg fant den og da var det for sent! selv om jeg byttet vifte til en på 3dfxcool så vil ikke den kjøre 3dmark på standard hastigheter uten artifacts. 3dmark 01 så hopper den ut under en av testene! cs så bare hopper den ut, og i Unreal så hopper den ut med Error! Hadde det ikke vert for at jeg kjøpte dette kortet i singapore så skulle jeg ha klaget på det!!

 

Hvis du fikk problemer også etter montering av den nye viften var vel den monter feil!

 

Er det noen andre som har erfaring med å bytte vifter på skjermkort? Kan jeg kjøpe denne til mitt kort?

 

http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet539.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...