Gå til innhold

Hjelp til Morrowind: blades mission og enchanting tips.


Anbefalte innlegg

1. Er på tredje mission i blades der jeg har fått i oppgave hos caius og snakke med tre stykker i vivec angående info om nerevarine og the sixth house. To av de er helt greie, men hu der addhirannir som du finner nede i kloakken vil ikke samarbeide før du har tatt hånd om 'cencus and exise agent'-eller no sånt. Hva er det hu prater om?. Finner ingen som kan komme med noe glupt i spillet. Hvor finner jeg denne cencus and excise agent, og skal jeg isåfall knærte vedkommende?.

 

2. Hvordan er det dette med enchanting fungerer?. Har noen soul gems jeg så gjerne skulle brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på det første spørsmålet, husker det var noen du skulle knerte eller noe sånt ved butikken hennes (?) Husker egentlig ikke så mye.

 

Men nå det gjelder enchanting så må du først ha soul trapping spell, kaste den på et bra monster (helst hvertfall) drepe det, så står det at du har fanget en soul, men huns at du må drepe de på 60 sec eller noe sånt. Så er det bare til å finne en enchanter som fikser resten vil jeg tro.

Lenke til kommentar
1. Er på tredje mission i blades der jeg har fått i oppgave hos caius og snakke med tre stykker i vivec angående info om nerevarine og the sixth house. To av de er helt greie, men hu der addhirannir som du finner nede i kloakken vil ikke samarbeide før du har tatt hånd om 'cencus and exise agent'-eller no sånt. Hva er det hu prater om?. Finner ingen som kan komme med noe glupt i spillet. Hvor finner jeg denne cencus and excise agent, og skal jeg isåfall knærte vedkommende?.

 

Du behøver ikke å knerte han. Du finner han i Lower Wraistwork, og han vil spørre om du vet hvor han kan finne hun "Addhirannir (elns)". Du skal si at hun har rømt til fastlandet. Han vil da gå vekk, og ikke plage henne mer. Hun blir da glad og gir deg med glede all informasjon du vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...