Gå til innhold

Flickr gir deg 1 terabyte gratis lagring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min mening må du nesten være paranoid for å betale 50 amerikanske i året for å slippe et banner som kun dukker opp med «riktig» nettleser hvis du leter.

 

Det store spørsmålet er vel om reklamen plutselig vil eksplodere på Flickr etter at Yahoo har nådd målet om å kvitte seg med Pro-brukerne sine.

Endret av 4K Ready
Lenke til kommentar

Er noe som heter AdBlock Plus.

 

Det som er litt dumt ved og bruke automatisk reklamefjerner er at nettstedet ikke tjener penger og vil få dårligere råd til utvikling/lønn, bare spør foreksempel diskuter.no hva de synes om dette :)

 

Bruker man et nettsted profesjonelt må man selv kunne velge og man vil betale for å slippe reklame, men en som vil bruke tjenesten gratis burde tåle litt "trøblete" bruk.

Lenke til kommentar

aah, sliter med å finne ut hvordan legge in bilde i gruppe etter det nye utseende kom (sett bort fra den tungvinte organiser og trekk bilder inn i grp) Hvor har det blitt av lista en fikk opp når en var inne på et enkelt bilde og det bare var å huke av?

 

Når du trykker på bildet ser du tre prikker nederst til høyre i bildet. Trykk på denne. Da får du opp menyen.

 

Tok litt tid før jeg fant denne jeg også ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ok, så da tror du at det er reelle treff. Jeg trodde kanskje det var en feil i statistikken. Flickr har jo hatt noen hikkups her og der. Bildet er jo heller ikke spesielt bra.

Det hender innimellom at et bilde blir veldig populært av en eller annen grunn. Det at du synes at bildet ikke er spesielt bra, betyr ikke at alle andre er enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...