Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville hun med dette?


Anbefalte innlegg

Jeg skal innrømme at jeg hadde nok hentet et glass vann. Men jeg hadde nok drukket opp glasset rett foran henne og gjort som deg, gått min vei, spøkefull og provoserende som jeg er.

Det hadde vært helt konge! Stoppet opp rett foran henne og vennene, drukket opp vannet og klasket glasset i bordet og sagt: - Ah, det var godt!

 

Faen, det hadde vært helt konge!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal innrømme at jeg hadde nok hentet et glass vann. Men jeg hadde nok drukket opp glasset rett foran henne og gjort som deg, gått min vei, spøkefull og provoserende som jeg er.

Haha, denne er fin!

Altså, jeg hadde nok hentet vann om jeg kunne forventet fitte samme kvelden, men aldri ellers. Gentleman-kortet fungerer ikke i vår tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Bare en idiot ville hentet vann til henne, det eneste du gjorde feil var å nøle, og bli hengende noen sekunder for mye ved bordet deres, etter min smak. I slike situasjoner røsker du til deg armen og går ut, du har bedre ting å gjøre enn å hente vann til ei full kjerring.

Nåja, man må jo få litt tid til å tenke seg om. Hele seansen tok vel maks 10-20 sekunder alt i alt.

Lenke til kommentar
..

 

Nei, for all del. Jeg sier ikke at din beslutning var feil, og at det riktige ville være å hente vann. Poenget er heller at vi ikke har den minste anelse i hva som foregikk, så la oss drite i hele greien.

 

Selv har jeg klart å tolke disse absurde signalene feil i begge retninger ved flere anledninger. Fort gjort!

Lenke til kommentar

Rett svar hadde vært: "Selvfølgelig! ..om du spanderer en øl på meg som takk for bryet."

 

Når noen spør deg "Kan ikke du hente et glass vann til meg? Vær en gentleman og hent vann til en full jente som trenger litt vann." Så svarer du ikke at du vil ha noe tilbake.

 

Uansett så hadde jeg satset på det glasset med vann, for nå siden du bare gikk er du glemt og du har mistet den potensielle sjansen du fikk. BE A YES MAN

Lenke til kommentar

Når noen spør deg "Kan ikke du hente et glass vann til meg? Vær en gentleman og hent vann til en full jente som trenger litt vann." Så svarer du ikke at du vil ha noe tilbake.

 

Uansett så hadde jeg satset på det glasset med vann, for nå siden du bare gikk er du glemt og du har mistet den potensielle sjansen du fikk. BE A YES MAN

 

Altså, saken her var jo at situasjonen fremsto som merkelig for TS, at det virket som det lå noe annet bak, hun virket ikke full, og det virket som vannet var en "in" for noe annet, enten sjekking eller for å utføre et eksperiment for vennene.

Lenke til kommentar

Altså, saken her var jo at situasjonen fremsto som merkelig for TS, at det virket som det lå noe annet bak, hun virket ikke full, og det virket som vannet var en "in" for noe annet, enten sjekking eller for å utføre et eksperiment for vennene.

 

Selvfølgelig blir sitasjonen merkelig når man ikke vet hva intensjonen til denne jenta/gjengen er. Det er også helt umulig å slå fast hvordan utfallet hadde blitt om han hadde hentet det vannet. Selv hadde jeg hentet det vannet for å få et klarere svar på om dette var noe tilfredsstillende eller et slag i annsiktet.

Lenke til kommentar

Rett svar hadde vært: "Selvfølgelig! ..om du spanderer en øl på meg som takk for bryet."

 

Eller bare si det alle menn tenker når de treffer ei jente på byen. "Ja, jeg kan spandere vann og annen drikke i hele kveld, så lenge du har sex med meg etterpå."

 

Uansett så hadde jeg satset på det glasset med vann, for nå siden du bare gikk er du glemt og du har mistet den potensielle sjansen du fikk. BE A YES MAN

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når noen spør deg "Kan ikke du hente et glass vann til meg? Vær en gentleman og hent vann til en full jente som trenger litt vann." Så svarer du ikke at du vil ha noe tilbake.

Psh. Man sier det ikke fordi man gjerne vil ha en gratis øl:

1: Du kommer nærmere sannheten - prøvde hun å utnytte deg, blir hun fort snurt. Prøvde hun å sjekke deg opp, syns hun du er morsom og spanderer gjerne

2: Jenter liker menn med (tidvis) bein i nesa - de liker også en tøffel, men ikke på byen - på byen bruker de tøfler til å le av.

 

Utdypning: Det er ingenting galt med å være tøffel/snill/tjenestevillig med kjæreste, venner og bekjente - men med fremmede på byen er det sjeldent en slager.

Lenke til kommentar

Bare en idiot ville hentet vann til henne, det eneste du gjorde feil var å nøle, og bli hengende noen sekunder for mye ved bordet deres, etter min smak. I slike situasjoner røsker du til deg armen og går ut, du har bedre ting å gjøre enn å hente vann til ei full kjerring.

Spoken like a true virgin. ^^

 

Jeg hadde hentet to glass vann, ei for hu veninna som klappa te deg også for å illustrere at hu nok var litt for full alikavell og satt meg ned.

 

Nå skriver du jo et innlegg på forumet her i håp om at du har rett. Hu skulle kun kødde med deg. Men hva hvis du gikk glipp av årets knull?

Er det verre å ikke teste sjansene, eller teste sjansen hvor du mulighens blir ledd litt av i ettertid av folk du mest sannsynligvis ikke vil se senere uansett?

 

Utfallet er jo blitt at du:

1. Skriver på et forum der du håper du ikke gikk glipp av noe.

2. Du satt deg ned og ihvertfall åpnet sjansen for å få deg noe. Eventuelt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...