Gå til innhold

Romfolk vs. nigerianske prostituerte


Anbefalte innlegg

Hva har de til felles? Joda, dette:

  • Ble fraktet til Norge på falske løfter av håndlangere
  • Fikk konfiskert ID-dokumenter av deres håndlangere
  • Ble tvunget i tvangsarbeid i Norge som bryter norsk lov
  • Er begge offer av menneskehandel i Norge

 

http://www.dagbladet.no/2013/05/18/nyheter/tvangsarbeid/menneskehandel/tigging/romfolk/27185510/

 

Hva er forskjellen? Joda, dette:

  • Nigerianske prostituerte regnes som ofre
  • Romfolka blir hetset og avstemplet som kriminelle
  • Nigerianske prostituerte er fremdeles velkommen for norske horekunder
  • Romfolka blir jaget bort fra plass til plass
  • Høyrepopulister vil deportere Romfolka, men vil ikke gjøre det samme med nigerianske prostituerte. Overrasket?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Vask romfolka og doll dem opp med adekvat horeutstyr, og send dem rett ut på gatene våre, så tenker jeg de også er like velkomne som en gjennomsnittlig "nigeriahore"

 

De prostituerte er ikke i like stor grad tjuvpakk.

 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar

De prostituerte har som regel en leilighet de bor i. Ikke av høy kvalitet men likevel, der har de tilgang til toalett. Romfolket bruker som kjent naturen der de oppholder seg som toalett. De prostituerte har også egne plasser de er kjent for å være, og som regel på kveldstid. I prostitusjon er det kunden som er oppsøkende, selv om prostituerte også kan være det, men da i kontrollerte former(menn som går alene i sagt område). Tiggere derimot er en pest og plage for barnefamilier og alt som er, preger bybildet overalt på dagtid og mange har blir koblet til kriminelle handlinger.

 

I lille byen Arendal med 40 000 innbyggere sitter det en tigger i hvert gatehjørne, og det blir flere hvert år. Det forsøpler bybildet, og er ikke ønskelig. Hvorfor skal vi bli europas sosialkontor? Tigging er ikke en gyldig grunn for å komme til Norge. Punktum.

 

Hva har de til felles? Joda, dette:

Ble fraktet til Norge på falske løfter av håndlangere

Fikk konfiskert ID-dokumenter av deres håndlangere

Ble tvunget i tvangsarbeid i Norge som bryter norsk lov

Er begge offer av menneskehandel i Norge

 

 

De fleste tiggere er selvstendige og har ikke håndlangere, så alle punktene du lister opp er feil. Tigging bryter heller ikke med norsk lov.

 

http://www.dagbladet...gging/26877971/

 

Dette er hvordan de fleste kommer hit. De hører i Romania fra andre rumenere at de må reise til Norge, fordi det er så bra her. Så laster de bilen med hele familien og kommer for å tjene penger, eller i noen kretser utføre kriminelle handlinger på rike nordmenn. Så hvordan tror du ting hadde utartet seg om vi faktisk begynte å behandle dem godt, gi dem en seng, litt sosialstøtte og mat. Neste sommer hadde halve Romania emigrert til Norge. Det funker jo selvfølgelig ikke.

Endret av Kron
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Forskjellen er at Nigerianske horer faktisk jobber.

 

Hva er forskjellen på de to typer "jobb" - med det tenker jeg at begge er inntektsbringende?

Lenke til kommentar

Ser for øvrig at mange av svarene som forsvarer behandlingen av romfolka har høyreekstremistisk karakter. Jeg lurer hvorfor. Har det kanskje noe å gjøre med at romfolka blir tvunget til tigging og ikke til å selge kroppen sin? Jeg vedder på at det er sist nevnte. Individer fra ytre høyre pleier som regel å tenke primært på deres egne primitive behov. Da er det jo ikke så farlig å gå over lik for å få det til.

Lenke til kommentar

Ser for øvrig at mange av svarene som forsvarer behandlingen av romfolka har høyreekstremistisk karakter. Jeg lurer hvorfor. Har det kanskje noe å gjøre med at romfolka blir tvunget til tigging og ikke til å selge kroppen sin? Jeg vedder på at det er sist nevnte. Individer fra ytre høyre pleier som regel å tenke primært på deres egne primitive behov. Da er det jo ikke så farlig å gå over lik for å få det til.

 

Feil, jeg har endret mening iløpet av høsten, siden de begynte å komme der jeg jobber, og jeg er fast bestemt på at de der, er ikke så uskyldig som du skal ha det til, damene tigger hele dagen, mennene går rundt til 5-6 damer og samler pengene inn, og bruker de på TULL. Det er slavearbeid, som med nigerianerne, ta så åpne øynene dine før du anbefaler andre at de skal gjøre det samme.

 

Tiggingen er ikke rettferdig, den er organisert og styrt, få skiten vekk, sett de i arbeid gjør hva f*** men gjør noe iallefall. stemmer på hvem som helst som ordner det her ved årets valg, så mye påvirker det meg, du aner ikke.

Lenke til kommentar

Feil, jeg har endret mening iløpet av høsten, siden de begynte å komme der jeg jobber, og jeg er fast bestemt på at de der, er ikke så uskyldig som du skal ha det til, damene tigger hele dagen, mennene går rundt til 5-6 damer og samler pengene inn, og bruker de på TULL. Det er slavearbeid, som med nigerianerne, ta så åpne øynene dine før du anbefaler andre at de skal gjøre det samme.

 

Tiggingen er ikke rettferdig, den er organisert og styrt, få skiten vekk, sett de i arbeid gjør hva f*** men gjør noe iallefall. stemmer på hvem som helst som ordner det her ved årets valg, så mye påvirker det meg, du aner ikke.

 

Og det er ikke prostitusjonen de nigerianske horene utsettes for? Hvor er dine oppfordringer der om "å få skiten vekk" for å låne dine egne menneskeforaktende ord? Enten så skjønner du ikke sammengengen, eller så bryr du deg ikke, og jeg føler oppriktig synd på dine medmennesker dersom det skulle være sist nevnte tilfelle.

Lenke til kommentar

Det er slavearbeid, som med nigerianerne

 

Kan starte med å lese før du svarer.

 

Få huet ut av ræva, "å få skiten vekk" er å få vekk de som styrer det her, det er der problemet ligger, ikke i selve tiggingen, disse folkene tigger ikke for seg selv, og uansett om de hadde gjort det, er ikke tigging en måte å komme ut av fattigdom på. Skal tigge en stund før du kan flytte inn med labrador og volvo på plenen.

Gjør litt research på Italia og spania, se hva som har skjedd der, nå skjer det samme her. Komitragisk.

 

Gidder seriøst ikke diskutere det her med deg, du prater bare skit og får ikke med deg hva jeg sier uansett.

 

Skal vedde på at du har 0 omgang med de folkene det er snakk om, jeg møter de hver dag og snakker med flere av de, så kast gjerne rasistkortet, men du driter deg isåfall ut. Kraftig.

Endret av Alekpowah
Lenke til kommentar

Ser for øvrig at mange av svarene som forsvarer behandlingen av romfolka har høyreekstremistisk karakter. Jeg lurer hvorfor. Har det kanskje noe å gjøre med at romfolka blir tvunget til tigging og ikke til å selge kroppen sin? Jeg vedder på at det er sist nevnte. Individer fra ytre høyre pleier som regel å tenke primært på deres egne primitive behov. Da er det jo ikke så farlig å gå over lik for å få det til.

 

Nå må folk ta å se å slutte å pisse rundt seg med "ekstrem"-definisjonen. Utvanner hele greia. Det er absolutt ingenting galt med å ikke ønske en kriminell bande noe særlig godt. Faktisk, om vi ikke hadde vært siviliserte hadde de nok blitt utrydda ganske fort.

 

Hvordan kan du vite det? Prostitusjon er fremdeles forbudt og dermed en kriminell handling.

 

Sist jeg sjekket var salg av seksuelle tjenester lovlig. Og de fleste syns sexkjøpsloven er patetisk.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Nå må folk ta å se å slutte å pisse rundt seg med "ekstrem"-definisjonen. Utvanner hele greia. Det er absolutt ingenting galt med å ikke ønske en kriminell bande noe særlig godt. Faktisk, om vi ikke hadde vært siviliserte hadde de nok blitt utrydda ganske fort.

 

 

Sist jeg sjekket var salg av seksuelle tjenester lovlig. Og de fleste syns sexkjøpsloven er patetisk.

 

Men likevel ønsker du nigerianske horer velkommen til tross at de blir utsatt for samme menneskehandel som romfolka? Merkelig retorikk.

Lenke til kommentar

Men likevel ønsker du nigerianske horer velkommen til tross at de blir utsatt for samme menneskehandel som romfolka? Merkelig retorikk.

 

Nei, men jeg har ikke nok kjennskap til nigerianske horer, aldri sett de, aldri hørt mye om de, out of sight out of mind er faktisk en ting du ikke kan styre, vet du ikke om det, vet du ikke om det.

De er gledelig velkomne, men de kan ha seg til h***** ut igjen hvis de ikke klarer å leve i vårt samfunn.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg har ikke nok kjennskap til nigerianske horer, aldri sett de, aldri hørt mye om de, out of sight out of mind er faktisk en ting du ikke kan styre, vet du ikke om det, vet du ikke om det.

De er gledelig velkomne, men de kan ha seg til h***** ut igjen hvis de ikke klarer å leve i vårt samfunn.

 

Nordmenn som bor i Spania klarer heller ikke å leve i det spanske samfunnet og nekter å assimilere seg der. Heller ikke gidder de å lære seg spansk. Noen av dem blir til og med kriminelle. Få de til h**** ut igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...