Gå til innhold

Hente demovarer fra komplett.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo jo dette må gå ann altså !!!

På alle varer finner vi butikk prissen og web-priss.

Butikk priss er for varer som hentes personlig hos komplett på Åmli.

 

Butikkprisene er vel bare for å ha noe å sammenligne med hvis du hadde kjøpt det i butikk med fordyrende mellomledd kontra å bestille rett fra lageret. :shrug:

 

Nei, listeprisene er der fordi datakjeden bruker komplett.no foreløpig

Lenke til kommentar

OK så var svaret kommet

 

Erik Sandtrø skriver følgende:

 

Sitat:

Dersom det virkelig brenner og da mener vi dette bokstavelig, så kan vi selvsagt yte litt ekstraservice, men det er ikke noe som normalt går an.

Det er derfor ikke mulig å hente varer hos oss.

 

Ser også at det er litt tvil om hvor vi holder til. For å oppklare så har Komplett to lager. Et i Sandefjord som betjener norske og svenske kunder på komplett.no og komplett.se. Vi har IKKE noe lager på Åmli, men det har våre gode venner Multicom.

I tillegg har vi et nystartet lager i Tilburg i Nederland som betjener kundene til komplett.co.uk, Komplett.ie og Komplett.de i Storbritannia, Irland og Tyskland.

 

I nettbutikken oppgir vi nå webpris, som er prisen hvis man handler på web logisk nok. Vi oppgir også listepris som har erstettet tidligere "butikkpris".

Listepris er prisen man betaler dersom man ikke ønsker å handle via web og heller bestiller pr. telefon/mail/jungeltrommer o.l.

Vårt mål er at flest mulig synest det er best å handle via web og disse kundene blir belønnet med lavere priser

 

Sitat slutt.

 

Ja da skulle det vere oppklart.

Tro om jeg skulle prøve min neste bestilling via jungeltrommer :D:D

Lenke til kommentar
selvføgelig kan du hente varer hos komplett i sandefjord. de har egen hentebu, du bare bestiller fra nettet så kan du hente varen der to timer senere

 

Tull fra ende til annen... :lol: Ikke engang bedriften jeg jobber i fikk hente der i en krisesituasjon for en tid tilbake... Det er noen år siden det gikk an. Hentebua forsvant da de ble for store, nå er det bare ekspedisjon.

 

jobber der, så jeg vet hva jeg snakker om...

Som du ser i posten min over så tror jeg ikke du jobber der :D:D

Lenke til kommentar

Altså.. Som jeg har sagt før kan man IKKE hente varer fra komplett.

Derimot, hvis man er en registrert forhandler og handler på norek.no istedet for på komplett.no kan man hente varer i hentebua hos komplett på kullerød. Komplett og Norek er jo samme bedrift nå, men det er ikke mulig å hente ting som er bestilt over komplett web.

Lenke til kommentar
Nei, jeg kan personlig garantere deg at du ikke kan dette. Du har heller ikke mulighet til å ringe og be dem gjøre dette for deg spesielt. Dessverre :/
Og jeg kan personlig garantere deg at jeg har henta varer på komplett sitt lager minst 20 ganger.

 

Må bare bestile på Norek.no :wink:

Lenke til kommentar
Norek og Komplett har felles lager, men forskjellige kunder.

 

Har selv hentet varer jeg har bestilt gjennom bedriften hos Norek i "Hentenbua", men av en eller annen grunn så tilbyr de ikke denne servicen for Komplett.no kundene.

Hadde jo blitt slitsomt for komplett hvis hele gjengen som bestiller skulle dratt opp til lageret og henta...

 

Men det hadde jo vært bra.

 

Hender faktisk at jeg får litt "rabbatt" på ting på norek i forhold til komplett sine priser :D

 

Men for å kunne handle der må jo varene bestilles i et firmas navn og det er jo ikke alle som har et firma. Jeg ber en kompis bestille for meg

Lenke til kommentar
henter du varer hos komplett bestillt gjennom norek så betyr det at du representerer et firma ettersom det er kun dem som får lov å handle der.

 

Som vanlig dødelig kunde kan du ikke hente varer hos komplett sitt lager i Sandefjord.

Whatever... Poenget er at jeg får handle der :D :D :woot:

 

Bare for å være litt saklig også: Selfølgelig "representerer" man et firma når man handler der. Må alltid si "Jeg skal hente en pakke for <navn på firma>" Også må jeg som oftest vise en lapp med bestillingsnr. eller .no

 

Men når jeg ser på de andre i køen så må jeg si jeg tviler litt på at alle de er "representanter for et firma" :lol:

Lenke til kommentar

Tro om jeg skulle prøve min neste bestilling via jungeltrommer :D:D

Hvordan er egentlig rekkevidden på moderne jungeltrommer?

Jeg har en kamerat som stadig mister modem og telefon i lynnedslag. Alltid stress å få bestilt nytt utstyr.

 

Jeg tror det skulle gå om du holdt deg innenfor Vestfolds grenser. Gitt riktig vær kan trommelyden gå langt .. men ikke ubegrenset :lol:

 

Alternativt kan du sikkert gå i ring utenfor Kullerød 4 i Sandefjord mens du dundrer løs på en gjeng bongotrommer ... så får du sikkert varene kastet etter deg, samt rabatt om du lover å holde fred :lol:

 

[EDIT] : rette skirveleifer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...