Gå til innhold

Dota 2-turnering med rekordstor pengepremie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett meg om jeg har feil. Men nå betaler vel Riot "lønn" til alle som er med i LCS, i tillegg til premiepenger i sesongen. Når det kommer til sluttspillet vil vel prislappen være mye høyere enn 2 millioner dollar for å ha holdt dette gående.

Skrevet

Rett meg om jeg har feil. Men nå betaler vel Riot "lønn" til alle som er med i LCS, i tillegg til premiepenger i sesongen. Når det kommer til sluttspillet vil vel prislappen være mye høyere enn 2 millioner dollar for å ha holdt dette gående.

Det er riktig det. Om jeg husker riktig ble det totalt brukt 5 millioner dollar til ulike organisasjoner gjennom hele LCS Season 2. Selve premiepotten var dog på 2 millioner kroner. :)

Skrevet

I fjor var det 2 mill, men hvis du ser på kvalifiseringen i fjor som var et par helger og noen få turneringer, til nå der de spiller hver eneste helg, så vil jeg tro at premiepotten blir større :)

Dessuten er det jo uretferdig å ikke ta med pengene du får i lønn (Dette er jo og basert på hvor god du er, iom at du må være med i både spring LCS og summer LCS)

Skrevet

Det er riktig det. Om jeg husker riktig ble det totalt brukt 5 millioner dollar til ulike organisasjoner gjennom hele LCS Season 2. Selve premiepotten var dog på 2 millioner kroner. :)

Er dette før Worlds premien? Likevel imponerende mye penger det begynner å bli i omløp her.

Skrevet

Valve vet hvordan de skal gjøre ting som dette.

Er det ingen som har nevnt det faktum at Riot fortsatt ikke har betalt ut 5 millioner som de annonserte?

Gleder meg til TI3, heldigvis ingen som cheater og Valve er ikke dumme nok til å la spillerne se motsandernes minimap.:D

PS: Det at Riot eier competitive players direkte er jo også ganske latterlig.

• Liker 1
Skrevet

PS: Det at Riot eier competitive players direkte er jo også ganske latterlig.

PS: Strengt tatt høres du bare ut som en fanboy

Skrevet

I fjor var det 2 mill, men hvis du ser på kvalifiseringen i fjor som var et par helger og noen få turneringer, til nå der de spiller hver eneste helg, så vil jeg tro at premiepotten blir større :)Dessuten er det jo uretferdig å ikke ta med pengene du får i lønn (Dette er jo og basert på hvor god du er, iom at du må være med i både spring LCS og summer LCS)

Hvorfor er det urettferdig? Man tar jo ikke med den lønna DotA spillerene får av sine organisasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...