Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 2013 (10. trinn)


  

38 stemmer

  1. 1. Hvilken oppgave valgte du på Task 3?

    • 3A
      10
    • 3B
      6
    • 3C
      18
    • 3D
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til. Uansett hva du får, må du tenke på at det er sommerferie snart. Uansett, jeg er overbevist om at det går bra ! :)

 

Jeg fikk 4 fra eksamen og er veldig fornøyd med karakteren. :w00t: Jeg var veldig bekymret for karakteren og trodde jeg har fått 2er eller noe. men det endte med en 4er. Håper alle får en karakter som de blir fornøyd med.

Når skal dere få vitnemålet forresten? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk 4 fra eksamen og er veldig fornøyd med karakteren. :w00t: Jeg var veldig bekymret for karakteren og trodde jeg har fått 2er eller noe. men det endte med en 4er. Håper alle får en karakter som de blir fornøyd med.

Når skal dere få vitnemålet forresten? :hmm:

 

Gratulerer så mye. Takk så mye. Jeg får vitnemålet i morgen. Kjenner at jeg gruer meg en del, men er veldig nyskjerring .. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk 4 fra eksamen og er veldig fornøyd med karakteren. :w00t: Jeg var veldig bekymret for karakteren og trodde jeg har fått 2er eller noe. men det endte med en 4er. Håper alle får en karakter som de blir fornøyd med.

Når skal dere få vitnemålet forresten? :hmm:

 

Gratulerer så mye. Det viktigste er at du er fornøyd! :w00t: Håper også at jeg blir fornøyd i morgen da vi har vitnemålsutdeling. Du aner ikke hvor mye jeg gruer meg :blink: . Vi får forresten eksamenskarakteren 09:00 i morgen. :hm:

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye. Takk så mye. Jeg får vitnemålet i morgen. Kjenner at jeg gruer meg en del, men er veldig nyskjerring .. :hmm:

 

Tusen takk! Lykke til, jeg håper at du blir fornøyd med resultatet :) og i tillegg er du veldig flink i engelsk også. så ikke tenk på det så mye og kos deg i morgen. :) Og du må si karakteren din til oss også, jeg er helt sikker på at du har fått bedre enn meg :)

Endret av ja takk
Lenke til kommentar

Gratulerer så mye. Det viktigste er at du er fornøyd! :w00t: Håper også at jeg blir fornøyd i morgen da vi har vitnemålsutdeling. Du aner ikke hvor mye jeg gruer meg :blink: . Vi får forresten eksamenskarakteren 09:00 i morgen. :hm:

 

Tusen takk! Jeg jeg ble veldig fornøyd med karakteren, fordi jeg ikke er flink i engelsk. :w00t:

Ikke vær så bekymret, du er flink og du har gjort ditt beste, så du må være stolt og fornøyd med resultatet uansett hvordan det blir :)

Lykke til i morgen og kos deg masse! Og husk å si karakteren til oss også ;)

Lenke til kommentar

Tusen takk! Jeg jeg ble veldig fornøyd med karakteren, fordi jeg ikke er flink i engelsk. :w00t:

Ikke vær så bekymret, du er flink og du har gjort ditt beste, så du må være stolt og fornøyd med resultatet uansett hvordan det blir :)

Lykke til i morgen og kos deg masse! Og husk å si karakteren til oss også ;)

 

Hehe, nå får jeg jo to karakterer i norsk i tillegg! Og ja, skal si hva jeg fikk, men kan hende jeg trenger en påminnelse av dere! :wee:

Lenke til kommentar

Jeg fikk 4 fra eksamen og er veldig fornøyd med karakteren. :w00t: Jeg var veldig bekymret for karakteren og trodde jeg har fått 2er eller noe. men det endte med en 4er. Håper alle får en karakter som de blir fornøyd med.

Når skal dere få vitnemålet forresten? :hmm:

 

Gratulerer! Det aller viktigeste er jo at du har fått en karakter som du er fornøyd med! :w00t:

 

Fikk vite min karakter i dag, fikk 6er. Skikkelig fornøyd så klart! :) Skal få vitnemål i morgen klokka 18, dun-dun-duuun.

 

Håper at alle dere andre her også får karakterer dere blir fornøyd med!

Lenke til kommentar

Gratulerer! Det aller viktigeste er jo at du har fått en karakter som du er fornøyd med! :w00t:

 

Fikk vite min karakter i dag, fikk 6er. Skikkelig fornøyd så klart! :) Skal få vitnemål i morgen klokka 18, dun-dun-duuun.

 

Håper at alle dere andre her også får karakterer dere blir fornøyd med!

 

Gratulerer så mye! :w00t: :w00t: :w00t:

 

Får selv både eksamenskarakter og vitnemål i morgen! Gruer meg. :confused:

Lenke til kommentar

Gratulerer! Det aller viktigeste er jo at du har fått en karakter som du er fornøyd med! :w00t:

 

Fikk vite min karakter i dag, fikk 6er. Skikkelig fornøyd så klart! :) Skal få vitnemål i morgen klokka 18, dun-dun-duuun.

 

Håper at alle dere andre her også får karakterer dere blir fornøyd med!

 

 

Gratulerer så mye :w00t:

Ja, jeg ble veldig fornøyd med karakteren. Fordi engelsk var den eneste faget jeg ikke hadde lyst til å komme opp i og da jeg hørte at vår klasse kom opp i engelsk skriftlig eksamen, begynte jeg å grine og tenkte på å få 2er. Så det er helt naturlig at jeg ble fornøyd med karakteren. Og jeg hadde øvd så mye. Hadde lest 5 bøker av en serie.

og det som var mest merkelig var at elevene som var skikkelig flinke i engelsk og var strålende fornøyd da de hørte at vi kom opp i engelsk fikk også 4er. Så kan jeg føle meg "flink" jeg også :D

 

Gratulerer så mye! :w00t: :w00t: :w00t:

 

Får selv både eksamenskarakter og vitnemål i morgen! Gruer meg. :confused:

 

Masse lykke til i morgen! Du får sikkert 6ere fra begge to eksamenene :D

Endret av ja takk
Lenke til kommentar

Gratulerer så mye :w00t:

Ja, jeg ble veldig fornøyd med karakteren. Fordi engelsk var den eneste faget jeg ikke hadde lyst til å komme opp i og da jeg hørte at vår klasse kom opp i engelsk skriftlig eksamen, begynte jeg å grine og tenkte på å få 2er. Så det er helt naturlig at jeg ble fornøyd med karakteren. Og jeg hadde øvd så mye. Hadde lest 5 bøker av en serie.

og det som var mest merkelig var at elevene som var skikkelig flinke i engelsk og var strålende fornøyd da de hørte at vi kom opp i engelsk fikk også 4er. Så kan jeg føle meg "flink" jeg også :D

 

 

 

Masse lykke til i morgen! Du får sikkert 6ere fra begge to eksamenene :D

 

Tusen takk. :wee: Det håper jeg virkelig, men det er kanskje for mye å håpe på? :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...