Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 2013 (10. trinn)


  

38 stemmer

  1. 1. Hvilken oppgave valgte du på Task 3?

    • 3A
      10
    • 3B
      6
    • 3C
      18
    • 3D
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, hvorfor får alle vite det i dag og ikke jeg! :cry: Jeg vil også komme opp i norsk! Men som jeg sa, bare send PM så svarer jeg med glede! :thumbup: Men når skal dere ha eksamen?

 

Vi skal ha eksamen på tirsdag, altså den ellevte. Vi var den første "gruppa" som kom opp da, de andre kommer opp på tirsdag og har det på torsdag. :) Syntes det var kjempe mange tekster å måtte kunne i norsk, jeg - det var 25 tekster vi måtte analysere og kunne om totalt. Dør her. :p Men det skal nok gå bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi skal ha eksamen på tirsdag, altså den ellevte. Vi var den første "gruppa" som kom opp da, de andre kommer opp på tirsdag og har det på torsdag. :) Syntes det var kjempe mange tekster å måtte kunne i norsk, jeg - det var 25 tekster vi måtte analysere og kunne om totalt. Dør her. :p Men det skal nok gå bra!

 

Ja, bare gjør det beste ut av situasjonen, så skal de nok gå bra. :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja. Da var det bare å vente på resultatene. Hva er det egentlig dere gjør disse dagene ? :)

 

Hehe, venter på eksamenskarakteren i norsk! :wee: Rettet nettopp min egen eksamen og fant ut at jeg hadde en nynorskfeil. Da ble jeg litt trist, men, men, jeg følger min egen signatur. :) Ellers så har vi fått st. på papir i dag, så jeg har ''feiret'' litt for meg selv. :w00t: I de fleste fagene på skolen ser vi nå på filmer eller kortfilmer så jeg gjør ikke stort for så si det sånn, i tillegg til at vi ikke har lekser. Hva med deg?

Lenke til kommentar

Hehe, venter på eksamenskarakteren i norsk! :wee: Rettet nettopp min egen eksamen og fant ut at jeg hadde en nynorskfeil. Da ble jeg litt trist, men, men, jeg følger min egen signatur. :) Ellers så har vi fått st. på papir i dag, så jeg har ''feiret'' litt for meg selv. :w00t: I de fleste fagene på skolen ser vi nå på filmer eller kortfilmer så jeg gjør ikke stort for så si det sånn, i tillegg til at vi ikke har lekser. Hva med deg?

 

Jaja. Du kan vel likevel få 6, selv om du har noen feil. Så bra, hva fikk du på st.? :)

Vi har fortsatt vanlige time. Tydeligvis er det foreredning til muntlig eksamen, men det finnes nok forskjellige syn på det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hjemme ect. Takk for spansk tipsene forresten! :)

Lenke til kommentar

Jaja. Du kan vel likevel få 6, selv om du har noen feil. Så bra, hva fikk du på st.? :)

Vi har fortsatt vanlige time. Tydeligvis er det foreredning til muntlig eksamen, men det finnes nok forskjellige syn på det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hjemme ect. Takk for spansk tipsene forresten! :)

 

Bare hyggelig! :) Vi skal også ''forberede oss' til muntlig, men de mener vi forbereder oss ved å se film, selv om jeg føler vi ikke gjør det. :hmm: I norsk eksamensforumet diskuterer vi for øvrig karakterer og der har noen lagt ut st. karakterene sine og nå måtte jeg også gjøre det, fordi jeg lovte det. Så du kan se på bildet jeg la ut nylig der :wee: . Hvordan gikk det med deg? Er du fornøyd?

Lenke til kommentar

Bare hyggelig! :) Vi skal også ''forberede oss' til muntlig, men de mener vi forbereder oss ved å se film, selv om jeg føler vi ikke gjør det. :hmm: I norsk eksamensforumet diskuterer vi for øvrig karakterer og der har noen lagt ut st. karakterene sine og nå måtte jeg også gjøre det, fordi jeg lovte det. Så du kan se på bildet jeg la ut nylig der :wee: . Hvordan gikk det med deg? Er du fornøyd?

 

Okey, da får jeg en titt innom der da :w00t:

Ja. Tror vi har diskutert det før faktisk :)

Lenke til kommentar

Ønsker alle lykke til. Siste innspurt før sommerferien. Håper alle kommer opp i de fagene/temaene de ønsker, og gir det beste de kan for de 3 neste dagene. :w00t:

Ønsker alle lykke til. Siste innspurt før sommerferien. Håper alle kommer opp i de fagene/temaene de ønsker, og gir det beste de kan for de 3 neste dagene. :w00t:

Hehehe, vi er allerede ferdig med muntlig eksamen! :)

Kom opp i RLE (Woohoo!) men av alle tema så ble det "mangfold" som ble trekt... Så da ble det mye pugging av kirkens historie og om alle slags ulike kirkesamfunn :p

Det gikk bra da, kom smilende ut derfra med en 6er!

 

Noen som vet når eksamenene våre kommer tilbake fra vurdering?

 

Uansett, lykke til til alle dere som ikke har hatt muntlig enda :D

Lenke til kommentar

Hehehe, vi er allerede ferdig med muntlig eksamen! :)

Kom opp i RLE (Woohoo!) men av alle tema så ble det "mangfold" som ble trekt... Så da ble det mye pugging av kirkens historie og om alle slags ulike kirkesamfunn :p

Det gikk bra da, kom smilende ut derfra med en 6er!

 

Noen som vet når eksamenene våre kommer tilbake fra vurdering?

 

Uansett, lykke til til alle dere som ikke har hatt muntlig enda :D

 

Gratulerer så mye. Thumbs up for you :w00t: . Da har de så å si sommerferie nå du da :hrm:

Mener du engelsk eksamen? Min lærer sa det at hvis sensoren er raskt, pleier de av og til å komme i en konvolutt, og vi får dem til tilbake. Slik som jeg skjønte det, men det er ytterst sjeldent. Mulig at de er ferdig rettet, men at de ikke er sendt tilbake. Skulle jo ha trodd at de må være rettet innen denne uken ferdig. Eksamens karakterene skal jo settes inn osv. Det er jo en liten jobb det også. Hva satser du på engelsk eksamen? :)

Lenke til kommentar

Hehehe, vi er allerede ferdig med muntlig eksamen! :)

Kom opp i RLE (Woohoo!) men av alle tema så ble det "mangfold" som ble trekt... Så da ble det mye pugging av kirkens historie og om alle slags ulike kirkesamfunn :p

Det gikk bra da, kom smilende ut derfra med en 6er!

 

Noen som vet når eksamenene våre kommer tilbake fra vurdering?

 

Uansett, lykke til til alle dere som ikke har hatt muntlig enda :D

 

Det må føles godt! :w00t: Nå er du jo i prinsippet ferdig med grunnskolen. Vi blir også trukket opp i morgen eller på torsdag, men gratulerer så mye med 6-eren! :)

 

Edit; vi har fått beskjed om at vi ikke vil få eksamenskarakterene før på vitnemålet...

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...